וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 7.10.15

פורום חדש של חברי הכנסת הדרומיים הוקם לטובת קידום המגזר העסקי בנגב, שנה וחצי אחרי שנפתח מפעל סודה סטרים באזה"ת של רהט לא מעט מבני העיר מאוכזבים, מה מביא סטודנטים שהגיעו לשדרות להשאר בעיר ולפתוח בה עסקים? וגם theAngelcy מסיימים את סיבוב ההופעות בדרום

מערכת וואלה!

נושא התעסוקה בדרום עלה בשנים האחרונות לכותרות בגלל מפעלים שנסגרו ומובטלים שנפלטו משוק העבודה. המשבר הזה הביא לאחרונה להקמת פורום של חברי הכנסת המתגוררים באיזור במטרה לקדם את האינטרסים האסטרטגיים בנגב.

לאחרונה פורסם כי חברת סודה סטרים הציעה לקלוט אלף פליטים סורים כעובדים במפעל באיזור התעשייה של רהט. החברה גם אמורה לסגור את קו הייצור במישור אדומים ולהעתיק את פעילותו לדרום. יוזמות מבורכות אלא שלא מעט תושבים ברהט שייחלו להקמת המפעל בשנה שעברה מאוכזבים

צעירים שהגיעו כסטודנטים לשדרות בחרו שלא להיות אורחים לרגע אלא להיות מעורבים בחיי הקהילה המקומית. מה גרם להם לפתוח עסקים בעיר ולהשתקע בה?

לא מעט אומנים פועלים בשולי הסצינה המוסיקלית שנים רבות עד שהם זוכים להכרה ופרסום. theAngelcy דווקא זכו להכרה ולהצלחה גם בארץ וגם בחו"ל עוד לפני שאלבום הבכורה שלהם בכלל יצא לאור.
את סיבוב ההופעות הנוכחי בדרום הם יסיימו במוצאי שבת במועדון ה-dude בדימונה, סולן ההרכב התארח באולפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully