וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של דומרני "הציל" את המעוז האחרון של אברג'יל בדרום

6.10.2015 / 18:28

בעקבות המעצרים בפרשה 512, וירידת קרנו של ארגונו של יצחק אברג'יל, התחזק כוחו של שלום דומרני באשדוד. כעת, עם מעצרו של דומרני - יכול לפי שעה אברג'יל לנשום לרווחה. במקביל, במשטרה טוענים כי עם המעצרים היום נמנעה נקמה על רצח שלום שלמה

בווידאו: שלום דורמני ועשרות מאנשיו נעצרו בתום חקירה סמויה/עריכה: גדי וינסטוק צילום: שי מכלוף

גל המעצרים של אנשי ארגוני הפשיעה של דומרני ושל האחים לביא שהתרחש הבוקר (שלישי), "הציל" למעשה את ארגונו של יצחק אברג'יל מלאבד את המעוז שבנה לעצמו יחד עם אנשיו באשדוד.

הסכסוך בין דומרני ולביא לבין אברג'יל נסוב סביב הפעילות העבריינית באשדוד, הכוללת שליטה על חנויות להמרת מטבעות בעיר, גביית דמי חסות מעסקיה וכריית החולות הבלתי חוקית ברצועת החוף שלה. בעקבות המעצרים בפרשה 512 של בכירי ארגוני הפשע בישראל ובראשם אנשיו של אברג'יל, התחזק כוחו של דומרני, והוא תפס בעזרתו של העבריין שלומי עזרן את מקומו של יצחק אברג'יל בעיר, שמהווה מעוזו האחרון בדרום. על פי המשטרה, אנשי לביא היו אנשי הביצוע בשטח. בנוסף לכך, דומרני המשיך להתבסס גם באשקלון, ולפי המשטרה הוא שולט בדוכני השוק בעיר, גובה דמי חסות וגונב חול מהחוף. כעת, עם מעצרם של דומרני ואנשיו ואנשי הארגון של האחים לביא, ניצל לפי שעה אברג'יל מלאבד את המעוז שבנה לעצמו באשדוד.

עוד לקריאה בוואלה! NEWS:
החיסול בדרום: נעצר חשוד המזוהה עם ארגונו של שלום דומרני
הרצח שהצית מלחמה בין שלום דומרני ל"קומפיוטר"
"מישהו עשה טובה לדומרני": איך ישפיע החיסול של "הבריון"?

הארכת מעצר לשלום דומרני, בית משפט השלום אשקלון, 6 באוקטובר 2015. שי מכלוף
ניסה להשתלט על הפעילות באשדוד. דומרני, היום בבית המשפט/שי מכלוף

לצד היריבות עם אברג'יל, דומרני היה מסוכסך באשדוד עם עם האחים בני ושלום שלמה. בני שלמה מוגדר כראש ארגון פשע של משפחת אברג'יל באשדוד. לטענת המשטרה, המעצר היום מנע שפיכות דמים בין הארגונים על רקע חיסולו של שלום בחודש שעבר. על אף שדומרני ולביא לא נעצרו בחשד למעורבות ברצח שלום שלמה, במשטרה טוענים כי בני שלמה מאשים את דומרני במעשה.

"אין ספק שהייתה אמורה לבוא נקמה. בארגון של בני שלמה רואים באנשי דומרני אחראים לרצח של שלום" – כך לדברי גורם בכיר במשטרה. המתיחות בין הארגונים הורגשה בשטח, כשבחודשים האחרונים בוצעו ניסיונות חיסול ואירועי אלימות קשים באשדוד. המשטרה טוענת כי בידיה חומר מפליל רב נגד אנשי הארגונים של דומרני ולביא.

במחוז הדרום של המשטרה, בפיקודו של ניצב יורם הלוי, הבינו כי יש לפעול במהירות כדי לעצור את גל האלימות, שאיים לפגוע גם באזרחים. מטרתה של המשטרה הייתה חיסול שלושת הארגונים: דומרני, לביא ושלמה. לאחר שארגונו של שלמה ספג מכה קשה עם חיסולו של שלום שלמה, הבוקר ספגו גם ארגוניהם של דומרני ולביא מכה קשה – גל המעצרים, בו נעצרו 29 אנשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יצחק אברג'יל עם עו"ד מיטל דנינו. תומר אפלבאום, פול צלמים
"ניצל". יצחק אברג'יל/פול צלמים, תומר אפלבאום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully