וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: קומיקאי מסקוטלנד הצליח להציל אדם שרצה להתאבד

6.10.2015 / 16:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) לביקורת שנשמעה כלפיו בימים האחרונים בנוגע לטיפול בהידרדרות הביטחונית המתמשכת."יש אחריות שנדרשת ממנהיגי ציבור. אנחנו בתוך מאבק מתמשך", אמר נתניהו במהלך סיור במקום בו נרצחו בני הזוג איתם ונעמה הנקין בסמוך לאלון מורה שבשומרון.

נשיא מועצת אירופה דונלד טוסק אמר היום לחברי הפרלמנט האירופי כי על פי ההערכות הטורקיות, כשלושה מיליון פליטים נוספים עשויים להגיע מאזור חאלב ומאזורים נוספים בסוריה בתקופה הקרובה. בנוסף, אתמול נפגש טוסק עם הנשיא ארדואן.

טקאקי קג'יטה מיפן וארתור מקדונלד מקנדה הם הזוכים בפרס נובל לפיזיקה לשנת 2015 – כך הוכרז היום. השניים אחראים לגילוי תנודות בגרעין האטום.

הקומיקאי דאג סטנהופ, נוהג לכלול בהופעותיו בדיחות על התאבדויות. הפעם, הבדיחה הפכה למציאות, כשסטנהופ מצא עצמו מנסה לשכנע צעיר לא לקפוץ מגשר בסקוטלנד. סטנהופ נתקל בצעיר שרב עם חברתו לאחר הופעה שנתן בסקוטלנד. במשך דקות ארוכות הוא ניסה להצחיק אותו ולהקל על הסיטואציה המתוחה, עד שהצעיר השתכנע וירד מהמעקה. לא צחוק.

תחזית מזג האוויר: מחר הטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות מהרגיל לעונה וצפויים גשמים מקומיים מצפון הארץ ועד לצפון הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully