וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהרגע שנולדה": אב החשוד בהכאת בתו בת ה-14 נעצר לאחר שניסתה להתאבד

6.10.2015 / 12:23

שוטרים שהוזעקו לדירה בירושלים מנעו ממנה להתאבד והבחינו בסימני אלימות על גופה. מהחקירה עלה כי אביה ובני משפחה נוספים מכים אותה כבר שנים. האב, שהודה ומעצרו הוארך, הסביר שזו הדרך שלו לחנכה

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
סבלה מאלימות במשך שנים/ShutterStock

אב לבת 14 מירושלים נעצר שלשום (ראשון), בחשד שנהג בה באלימות קשה במשך שנים, מעשים שגרמו לה לנסות להתאבד. שוטרים שהגיעו למקום מנעו זאת ממנה ועצרו את האב, שאף הודה במיוחס לו. לפי החשד, האב הכה את בתו ביחד עם אנשים נוספים, חלקם בני משפחה.

המעשים המיוחסים לאב התגלו שלשום. השוטרים שהוזעקו למקום הבחינו בסימני אלימות קשים על גופה והיא הופנתה לקבלת טיפול רפואי ולהסתכלות פסיכיאטרית. במהלך החקירה עלה כי היא הוכתה נמרצות כבר מיום היוולדה, לעתים בעזרת חפצים שונים או אנשים נוספים שסייעו לאב בביצוע המעשים. האב הצדיק את יחסו לבתו ואמר כי זו הדרך שבה הוא מאמין שעליו לחנך את ילדתו, ועל כן אין פסול במעשיו.

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים. במהלך הדיון, אמר נציג המשטרה ססר לוקס כי האלימות כלפי הנערה לא הגיעה רק מכיוונו של האב. "מבירור לגבי המקרה עלה שגם קרובי משפחה אחרים של המתלוננת תוקפים אותה כבר תקופה ממושכת", אמר.

לקריאה נוספת:
לא מחבלים בודדים ולא בפעם הראשונה: כיצד חמקו הרוצחים משב"כ?
שלום דומרני וראש ארגון פשע נוסף נעצרו בפשיטות ליליות על בתיהם
ארה"ב: בן 11 חשוד ברצח בת 8 – בגלל ריב על גור כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully