וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בירושלים בליל החג: שלפו אקדח לעבר משפחה שעצרה בקיוסק

משה שטיינמץ

6.10.2015 / 0:22

שלושה בני משפחה עצרו בקיוסק בקריית יובל כשלפתע עצרה לידם מכונית ונשלף ממנה אקדח. הם נמלטו בבהלה מהמקום וחצו צמתים באדום: "היינו בטוחים שאנחנו מתים". החשודים, ערבי ושלושה יהודים, נתפסו וטענו כי מדובר באקדח צעצוע

אקדח הפלסטיק אותו החזיק הגבר שהשתולל במלון באילת. חטיבת דובר המשטרה
"הוציאו עלינו אקדח מול הפנים, ראיתי כבר כאילו יורים באחי". אקדח פלסטיק/חטיבת דובר המשטרה

בליל חג סוכות (שני) יצאו צביקה, 35, אשתו שני, 25, ואחיו מוטי, 30, בסביבות השעה 2:00 מבית חברם בקריית יובל בירושלים לכיוון הקיוסק שבמרכז המסחרי הסמוך. כשהגיעו למקום עצרה לידם מכונית ובה ארבעה אנשים, כשלפתע שלף לעברם אחד הנוסעים אקדח ודרך אותו. מבוהלים עד עמקי נשמתם, נמלטו השלושה מהמקום כשהם חוצים רמזורים באדום ועולים על איי תנועה.

"עצרנו לקנות סיגריות ואני ירדתי מהאוטו", סיפר היום מוטי לוואלה!NEWS. "כשחזרתי לאוטו עצר רכב שחור עם ארבעה אנשים ושמעתי אותם אומרים משהו בערבית. לא הבנתי מה, חשבתי שהם קראו לי וראיתי שכולם מסתכלים עלי עצבניים כאלה, הייתי בטוח שהם באים ללכת מכות אז נכנסתי לאוטו ואמרתי לאחי סע סע. הוא לא הבין, ואיך שהוא התחיל טיפה לנסוע הבחור שישב ליד הנהג שלף את היד וחצי גוף מהחלון, הוציא אקדח וכיוון לאחי ואשתו, עשה כאילו לחץ על ההדק ולא ירה. התחלנו לצעוק אחי צעק 'יורים עלינו, אשתו התחילה לבכות. אחי שבר ימינה עלה על אי תנועה ונסע מהר, ברחנו נסענו רמזורים באדום".

עוד בוואלה! NEWS:
אלפים, בהם שרים, בעצרת הימין בי-ם: "יד קלה מול הטרור"
תחקיר ראשוני של צה"ל: הפלסטיני שנהרג בטול כרם נפגע מאש חיה
תם החג: יותר ממיליון וחצי בני אדם טיילו ברחבי הארץ בסוכות

מחסום בצומת בצת המונע את המעבר לכיוון שבו אירעה תקרית הירי. דצמבר 2013. אדריאן הרבשטיין
"ברחנו כאילו מישהו מת באוטו". המשטרה פרסה מחסומים וביצעה סריקות בכל האזור/אדריאן הרבשטיין

"כשעצרנו בכלל נרדמתי והתעוררתי מהצעקות של מוטי", סיפרה שני. "אני רואה את צביקה מתכופף ומאחוריו קנה של אקדח מכוון אלינו. בשלב זה הוא פשוט התחיל לנסוע מהר. הייתי בפאניקה, לא יודעת מה הרגשתי. זה נורא מלחיץ, זה היה רגע שאתה בטוח שאתה מת באוטו רגע. מפחיד, כל רעש מקפיץ עכשיו". צביקה שנהג בכלי הרכב, תיאר את רגעי המנוסה המבהילים. "ראיתי כבר איך הוא פוגע בי, התכופפתי והייתי בטוח שאני מקבל בגב כמה יריות, אז התכופפתי, נתתי גז ופשוט ברחנו. עדיין מפחיד, אנחנו מפחדים לצאת", סיפר.

"הוציאו עלינו אקדח מול הפנים, ראיתי כבר כאילו יורים באחי", הוסיף מוטי. "ישבנו לפני זה אצל חבר דיברנו על המצב כמה מפחיד היום, אתה הולך לסופר ואתה מסתכל לצדדים כי מישהו יכול להתהפך עליך עם סכין. היינו בטוחים שאנחנו מתים, ברחנו כאילו מישהו מת באוטו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"כמעט מתנו בתאונות מרוב שעברנו באדום"

לאחר שהתרחקו מהמקום הם יצרו קשר עם המשטרה. "אחרי שנייה חייגנו למשטרה, דיברנו עם מוקדניות אמרנו להם שניסו לירות עלינו", הוסיף מוטי. "שאלו אם אנחנו פצועים ותוך חמש דקות הייתה ניידת גם במרכז וגם אצלנו, כי פחדנו לנסוע בשכונה. הם לא נסעו אחרינו אבל פחדנו לנסוע לכיוון הבית שלא ניתקל בהם עוד פעם".

בעזרת כוחות ממרחב מוריה וממג"ב פרסה המשטרה מחסומים וביצעה סריקות בכל האזור. עוד באותו הלילה נעצר אחד החשודים כאשר היה לבדו במכונית. החשוד הוביל את המשטרה אל החשודים הנוספים, שלושתם יהודים, והארבעה נעצרו. בחקירתם טענו כי מדובר באקדח פלסטיק שכוון בצחוק לעבר בני המשפחה.

מוטי הדגיש כי גם אם מדובר באקדח צעצוע, יש להעניש את הארבעה משום שהיו עלולים לגרום למותם בתאונת דרכים. "לא יודע מי מסתובב עם ערבים ועושה דבר כזה בצחוק או לא בצחוק, ואם זה היה בצחוק צריך להעניש אותו יותר חמור. כמעט מתנו בתאונות מרוב שעברנו רמזורים באדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully