וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים ואישה כבת 50 נהרגו בשתי תאונות ליד לקיה שבנגב

3.10.2015 / 9:45

הצעירים בשנות ה-20 לחייהם נמצאו ללא רוח חיים ברכב שנותר מוטל בתעלה בעומק של כחמישה מטרים, ולמד"א לא נותר אלא לקבוע את מותם. האישה נהרגו בתאונה חזיתית בכביש 31 ומותה אף הוא נקבע במקום

שני הרוגים בהתהפכות רכב בסמוך ליישוב לקיה שבנגב. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה שבה נהרגו שני צעירים, הלילה/מד"א, דוברות מד"א

שני צעירים בשנות העשרים לחייהם נהרגו הלילה (שבת) בהתהפכות מכוניתם ונפילתה לתעלה בכביש לקיה, לכיוון צומת שוקת שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה, הבחינו בצעירים כשהם ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותם. שני פצועים נוספים התפנו מהזירה באופן עצמאי לבית החולים.

פרמדיק מד"א דני שטרקמן, שהגיע למקום התאונה, סיפר: "המראה היה מזעזע, בתעלה בעומק של כחמישה מטרים היה כלי רכב מעוך לחלוטין. מחוצה לו שכבו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם עם פגיעה רב מערכתית. הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
בת 16 נפצעה מירי תועה בבנימין כשישנה בסוכה; מצבה קל
נתניהו נפגש עם קרי: "הרצח בשומרון לא יעבור בלי תגובה"
היסטוריה בספרד: אזרחות הוענקה ל-4,302 צאצאים של מגורשים

שני צעירים נהרגו בהתהפכות רכב בסמוך ללקיה. מד"א
שני צעירים נהרגו בהתהפכות רכב בסמוך ללקיה/מד"א

בתאונה אחרת, שהתרחשה הבוקר, נהרגה אישה כבת 50 בהתנגשות חזיתית בין כלי רכב בכביש 31, בין היישובים לקיה ולהבים שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה במקום ופינו שני פצועים נוספים במצב קל לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

פאראמדיק מד"א גיל אסיסקוביץ, שהגיע למקום, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד, מעוצמת ההתנגשות אישה כבת 50 נלכדה במושב שליד הנהג כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אבל הפציעות שלה היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה, נהג הרכב שבו נסעה ונהג הרכב השני נפגעו באורח קל ופונו תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים".

(עדכון ראשון: 8:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully