וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה מזהירה את ארה"ב מפני תקיפות בסוריה

רוסיה מזהירה את ארה"ב מפני תקיפות בסוריה, נתניהו וקרי נפגשו ודנו בפיגוע בשומרון, 16 הרוגים בבית חולים שהופגז על ידי צבא ארה"ב באפגניסטן וישראלי נמחץ למוות במעלית בברוקלין. אלה הכותרות שעשו את השבת

רוסיה לארה"ב: "ממליצים שלא תתקפו היכן שאנו פועלים בסוריה"

רוסיה המליצה לארצות הברית להפסיק את התקיפות האוויריות של הקואליציה נגד "המדינה האיסלאמית" (דאעש) באזורים הסוריים שבהם פועל חיל האוויר הרוסי – כך מסר היום אנדריי קרטפולוב, בכיר במטה הכלי של צבא רוסיה, לסוכנויות הידיעות המקומיות. "האמריקנים אמרו לנו במהלך דיונים כי אין באזורים האלה אלא טרוריסטים בלבד", הבהיר קרטפולוב, בהתייחס לטענותיה של ארצות הברית ובריטניה כי רוסיה איננה מבחינה בתקיפותיה בין מתנגדי אסד לבין יעדי דאעש.

כמו כן, קרטפולוב מסר לסוכנויות "לא רק שנמשיך בתקיפות, אלא נגביר אותן". לדבריו, ב-72 השעות האחרונות ביצע חיל האוויר של רוסיה יותר מ-60 טיסות בשמי סוריה, ו"צומצם משמעותית" הסיכוי להימצאות טרוריסטים באזור. עוד הוא אמר כי זוהו פגיעות ביותר מ-50 יעדי "המדינה האיסלאמית" במסגרת התקיפות של הצבא הרוסי.

מתנחל ירה בילד פלסטיני ופצע אותו? צה"ל: הוא שיחק בנשק

ילד פלסטיני בן שש שנפצע באורח בינוני מירי היום במזרח קלקיליה, נפגע כתוצאה מפליטת כדור בעת משחק בנשק, ולא מירי של מתנחלים – כל עולה מבדיקה שערכו צה"ל והמנהל האזרחי. על פי מקורות פלסטיניים, בני המשפחה סיפרו לכוחות ולתקשורת הפלסטינית כי מדובר בירי מתנחלים משום שרצו לקבל פיצויים מטעם הרשות הפלסטינית. עוד ציינו, כי לא רצו לערב את אחיו של הילד, שכלי הנשק היה שייך לו.

הילד, יוסוף ביאן אל-טביב, פונה מוקדם יותר היום לבית החולים בקלקיליה ונכנס לחדר ניתוח. בתחילה לא היה ברור אם אכן מדובר בפצע ירי או מפגיעה מגורם אחר, משום שהכוחות שהגיעו לזירה לא מצאו בה תרמילים או דם. ואולם, בחדר הניתוח נמצא כי הילד אכן נפגע בבטנו מקליע.

ישראלי נמחץ למוות כשניסה לצאת ממעלית בני יורק

ערן מודן, ישראלי בן 37, נמחץ למוות הלילה על ידי מעלית שממנה ניסה להיחלץ בשל עומס יתר ברובע ברוקלין שבניו יורק. על פי הערכת הרשויות בעיר, במעלית היו 14 בני אדם בעת שמודן ניסה להימלט ממנה. המשטרה דיווחה כי בסרטון האבטחה של הבניין, הממוקם בשכונת וויליאמסבורג, ניתן לראות כי גופו של הקורבן נתפס בין המעלית לבין אחת הקומות בעת שנתקעה. במשרד החוץ אישרו את מותו של מודן, בעל אזרחות אמריקנית וישראלית, ומסרו כי חברת הביטוח שלו מטפלת בהבאת גופתו ארצה.

שותפתו לדירה של המת, שנכחה באסון, סיפרה: "ראשו היה בחוץ אבל הגוף שלו היה בתוך המעלית". לאחר מכן, קרסה המעלית מטה וגופו של הגבר נמחץ בקומת הלובי. לדבריה, היא יצאה מהמעלית בקומת הלובי ורצה אליו כדי להעניק לו הנשמה מפה לפה. "הגעתי אליו והוא נראה כבר מת. הרגשתי את הדופק שלו נעצר. אמרתי לו שאני אוהבת אותו ושהוא יהיה בסדר, התחלתי אפילו לשיר לו", אמרה. על גופתו נמצאו חבלות חמורות בראש ובחזה.

בת 16 נפצעה מירי תועה בבנימין כשישנה בסוכה; מצבה קל

נערה בת 16 מהתנחלות כוכב יעקב שבבנימין נורתה ברגלה ונפצעה הלילה באורח קל בעת שישנה בסוכה שמחוץ לביתה. ככל הנראה, מדובר בירי תועה. הנערה קיבלה ממד"א טיפול רפואי ראשוני במקום, והועברה להמשך טיפול בבית החולים הדסה הר הצופים. צה"ל פתח בסריקות אחר היורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

נתניהו נפגש עם קרי: "הרצח בשומרון לא יעבור בלי תגובה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם שר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי בשולי כינוס העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. בפתח הפגישה התייחס נתניהו לפיגוע הירי שאירע שלשום בכביש אלון מורה-איתמר, ואמר: "אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחה. הרצח הזה לא יעבור בלי תגובה. אנחנו כבר תגברנו כוחות בשטח, אנחנו משנים את הפעילות של הכוחות בשטח. אנחנו נמצא את המרצחים הללו, נמצה איתם את הדין ומעל הכול, אנחנו ננקוט פעולות שיבינו שאין שכר לטרור".

"אני מעריך את הגינוי שהוציאה מחלקת המדינה", אמר נתניהו. "עליי להגיד כי לא שמעתי עדיין כל גינוי מאבו מאזן וההנהגה הפלסטינית. גרוע מכך, שמעתי בכירים מפתח מהללים את הפעולה. הם אמרו כי כך צריך לעשות. זו אינה הדרך".

"אני שמח שיש לנו הזדמנות לשוחח, ואני מביע שוב לא רק את תנחומינו אלא גם את גינויינו לאלימות הזו שאין לה מקום", אמר קרי. "זה מה שמביא אותי היום לדבר אתך על האלימות. אתה יודע את זה כי אתה חי עם זה בכל יום. אני חושב שיש דרכים לשתף פעולה, לנקוט בצעדים בונים שיכולים לטפל בכך. אנו שותפים לאבל שלכם".

ארה"ב התנצלה על הפצצת בית החולים באפגניסטן; לפחות 16 נהרגו

מפקד כוחות הצבא האמריקני באפגניסטן, הגנרל ג'ון קמפבל, התנצל בפני הנשיא אשרף ראני על הפצצת בית החולים בעיר קונדוז שבצפון-מזרח המדינה – כך מסר היום (שבת) גורם רשמי בלשכתו של גנאי. בהפצצה נהרגו 16 בני אדם - 9 חברי ארגון "רופאים ללא גבולות" ושבעה מטופלים, בהם שלושה ילדים. 37 בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה ועשרות הוכרזו כנעדרים.

צבא ארצות הברית תקף את בית החולים, ככל הנראה בניסיון לפגוע ביעדי טליבאן בעיר. "כוחות אמריקניים ביצעו תקיפה אווירית בעיר קונדוז נגד חשודים שאיימו על הכוח. ייתכן שהתקיפה הסתיימה בנזק היקפי למתקן רפואי סמוך", אמר מוקדם יותר היום דובר הכוחות האמריקניים באפגניסטן, קולונל בריאן טרייבוס. "האירוע תחת חקירה", הוסיף.

שני צעירים ואישה כבת 50 נהרגו בשתי תאונות ליד לקיה שבנגב

שני צעירים בשנות העשרים לחייהם נהרגו הלילה בהתהפכות מכוניתם ונפילתה לתעלה בכביש לקיה, לכיוון צומת שוקת שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה, הבחינו בצעירים כשהם ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותם. שני פצועים נוספים התפנו מהזירה באופן עצמאי לבית החולים.

פרמדיק מד"א דני שטרקמן, שהגיע למקום התאונה, סיפר: "המראה היה מזעזע, בתעלה בעומק של כחמישה מטרים היה כלי רכב מעוך לחלוטין. מחוצה לו שכבו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם עם פגיעה רב מערכתית. הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully