וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך שכנים בחיפה: 3 נפגעו מדקירות, נער במצב קשה

2.10.2015 / 19:22

דרי בניין ברחוב יאיר שטרן בעיר התלוננו בפני אחד מבעלי הדירות כי השוכרים נוהגים לעשות רעש, ואחד הדיירים קרא לפנותם. "הרוחות התלהטו, התפתחה קטטה ונשלפו סכינים", אמר מפקד תחנת חיפה

אמבולנס מד"א. ראובן קסטרו
הפצועים הובהלו לבית החולים רמב"ם/ראובן קסטרו

נער בן 17 נפצע היום (שישי) באורח קשה, גבר בן 55 נפצע באורח בינוני-קשה וצעיר בן 25 נפצע באורח בינוני מדקירות במהלך קטטה שפרצה ברחוב יאיר שטרן בחיפה. זאת, בעקבות סכסוך שכנים על רקע רעש שנשמע לטענתם מאחת הדירות. צוותי מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בשלושה ופינו אותם לבית החולים רמב"ם שבעיר.

"הקטטה התפתחה על רקע סכסוך בין בעל אחת הדירות בבניין לבין השכנים", סיפר מפקד משטרת חיפה, ניצב-משנה אבי אדרי, לוואלה! NEWS. "הוא השכיר את הדירה שלו לזוג והשכנים התלוננו שהם עושים רעש. אחד השכנים פנה לבעל הבית ואמר לו שאם הוא לא מפנה את הזוג מהדירה אז המצב יחמיר. בעל הבית הגיע למקום ביחד עם הבן שלו, הרוחות התלהטו והתפתחה קטטה שבמהלכה נשלפו סכינים".

שוטרי תחנת חיפה הגיעו למקום, פעלו להרגעת הרוחות בקרב הדיירים ועצרו ארבעה חשודים במעורבות. כמו כן החרימו השוטרים את הסכין ששימשה את אחד המעורבים בדקירה.

פרמדיק רומן קובזן ממד"א שהגיע לזירת האירוע סיפר כי בשל החשש לנפגעים רבים הגיעו כוחות מתוגברים של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ למקום. "כשהגענו למקום הייתה המולה מסביבנו וסימני דם רבים בזירה. הענקנו טיפול מתקדם לכל הנפגעים בזירה והעברנו אותם להמשך טיפול בבית חולים".

עוד בוואלה! NEWS:
הפיגוע בשומרון: עמדה צבאית סמוכה לא הייתה מאוישת
רגעי האימה מהירי במכללה באורגון: עשתה את עצמה מתה - וניצלה
היסטוריה בספרד: אזרחות הוענקה ל-4,302 צאצאים של מגורשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully