וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא בא לעשות הצגות": מולנר ינסה לתפוס את מקומו של אברג'יל

2.10.2015 / 13:51

לפי ההערכות, העבריין ששב לישראל ונעצר עשה זאת לנוכח הירידה בכוחו של ארגונו וברקע מעצר ראשי ארגוני פשיעה במסגרת פרשת 512, שפינתה לו מקום. מקורביו: "הוא התגעגע לישראל". מולנר בבית המשפט: "מדובר ברדיפה אובססיבית"

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

(כתבי אישום נגד בכירים בעולם הפשע במסגרת פרשה 512)

לאחר חזרתו של העבריין עמיר מולנר לישראל, עולם הפשע במרכז הארץ כמרחקה. לפי ההערכות, מולנר, שארגונו איבד ממעמדו בזמן שהותו בתאילנד, ינסה למלא את החלל הריק שהותירו ראשי ארגוני הפשע שנעצרו במסגרת פרשה 512 ולשוב להיות ארגון הפשיעה החזק ביותר בישראל. בין היתר, מולנר ינסה לנצל את היעדרו של יצחק אברג'יל ושל ארגוני הפשיעה הסרים למרותו לאחר הגשת כתבי אישום נגדם במסגרת הפרשה.

כמו כן, ברקע התאדותה הכמעט מוחלטת של משפחת אלפרון, בעקבות חיסולו של יעקב, והחשדות הכבדים נגד אלי מוסלי, נראה שמולנר שב בעיתוי מושלם מבחינתו. בסביבתו של מולנר, מנגד, מסבירים את חזרתו בכך שהוא "התגעגע לישראל".

במהלך הדיון הבוקר בהארכת מעצרו, פנה מולנר לשופט בית משפט השלום בפתח תקווה מנחם מזרחי וניסה לתרץ את חזרתו. "אתה שופט שיש לו ניסיון וידע בתחום", אמר מולנר לשופט ששימש בעבר פרקליט בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב. "אין נגדי דבר ומדובר רק ברדיפה אובססיבית של חוקרי היאחב"ל. כל מה שבית המשפט שמע עליי אני לא עשיתי ואני היחיד שיודע את האמת".

לקריאה נוספת:
ארבעה "חיילים" של מולנר נפצעו בפיצוץ מטען בגבעתיים
מי חיסל את אלפרון? 567 מקרי רצח לא פוענחו מאז קום המדינה
"ואז אסי אמר לי: עקרתי לו את העיניים עם המבט שהוא נתן לי"

חשד: אנשיו של מולנר העלימו הכנסות ב-300 מיליון שקל. דניאל בוק
"יש לי רק זוג תחתונים, תעשו מה שאתם רוצים". מולנר/דניאל בוק

לדברי מולנר, "אני לא מוכן לשהות אפילו דקה במעצר. זה מעצר שווא אני מבטיח. אני לא בא לעשות הצגות. יש לי רק זוג תחתונים וזהו, תעשו מה שאתם רוצים. הכול עלילה ועברתי את זה עשרות פעמים". מולנר ביקש לייצג את עצמו ואף לא עדכן בנושא את פרקליטו, עו"ד מוטי כץ.

מולנר יצא מגבולות ישראל כחודש לפני שהחל גל המעצרים שביצעו חוקרי היאחב"ל נגד אנשי ארגונו. המעצרים אירעו בדצמבר 2013 ובין החשודים היה גם הבכיר בארגונו ליאור בליסה. החשד כי אנשיו, כמו גם מולנר עצמו, הסליקו אקדח ואמצעי לחימה נוספים בדירה ברחוב ארנון ברמת גן.

יעקב אלפרון חוסל בתל אביב. ניר לנדאו, ניר לנדאו, מערכת וואלה!
חזר בעיתוי מושלם. זירת החיסול של יעקב אלפרון/ניר לנדאו, מערכת וואלה!, ניר לנדאו

הערכה היא כי בטרם גל המעצרים ידע מולנר על כוונת המשטרה ועל כן יצא מגבולות הארץ. במאי 2014 חתמה הפרקליטות על הסדר טיעון עם הבכירים בארגון של מולנר שבגינו נעצר היום. בתמורה להודאה על נשיאת נשק, ישהו חלק מאנשיו של מולנר שנתיים מאסר בפועל.

מולנר עצמו חשוד בעבירות של מרמה, הלבנת הון וקשירת קשר למעורבות בביצוע עבירות אחזקת אמצעי לחימה, שנחקרו בעת ששהה בחו"ל. מעצרו הוארך בארבעה ימים, על אף בקשת המשטרה להאריך אותו בעשרה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully