וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: בן 6 שמת בפתאומיות השאיר להוריו הפתעה מרגשת

1.10.2015 / 16:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ועדת טירקל למינוי בכירים בשירות המדינה קבעה היום (חמישי) כי אין פגם במינויו של סגן ראש השב"כ רוני אלשיך לתפקיד מפכ"ל המשטרה. הוועדה מסרה את החלטתה לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן ולראש הממשלה בנימין נתניהו.

מפקד כוח חטיבת גבעתי, שחייליו תועדו מכים שניים מאנשי סוכנות הידיעות הצרפתית בבית פוריק שבאזור שכם, הודח מתפקידו - כך נמסר היום מדובר צה"ל. לדברי הסוכנות, בתקרית נהרס והוחרם ציוד של כתבים בתום הלוויה של צעיר פלסטיני.

מטוסי קרב של חיל האוויר של רוסיה המשיכו היום להפציץ יעדים של ארגוני המורדים בסוריה. משרד ההגנה הרוסי מסר כי בסבב התקיפות החדש הופצצו ארבע מטרות של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש).

הסיפור הבא, שהפך ויראלי, לא ישאיר אתכם אדישים: לילנד שומייק, ילד בן 6, מג'ורג'יה החל לחוש ברע לפני כחודש. שבועיים לאחר מכן, הוא כבר אושפז בבית החולים כתוצאה מזיהום חמור. ביום שישי האחרון, למרבה צערם של הוריו, הוא הלך לעולמו. אבל כשאלו חזרו הביתה, הם גילו שבנם השאיר להם פתק על השולחן בסלון. בפתק המרגש נכתב: "עדיין אתכם. תודה אימא ואבא".

תחזית מזג האוויר: מחר ללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully