וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, הבנתי: מדוע מגיעים מנהיגי העולם מדי שנה לעצרת האו"ם?

3.10.2015 / 15:00

נתניהו, אבו מאזן וגם פוטין טרחו השנה להגיע לניו יורק ולנאום מעל בימת העצרת. מדוע חשוב למנהיגי העולם לנאום שם ומהי בכלל העצרת? אילו החלטות התקבלו בה ומי שבר שיא היסטורי ונאם ארבע שעות וחצי? צפו בכתבה ותוכלו להגיד - וואלה, הבנתי

עריכה: טל רזניק, עיצוב גרפי: אביחי ברוך, תחקיר: נועה שוסטרמן

השבוע על בימת האו"ם התקיים העימות השנתי: יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, האשים את ישראל בהפרת ההסכמים החתומים עם אש"ף, ואיים שהפלסטינים לא יהיו מחוייבים להסכמים אלה באופן חד-צדדי. נתניהו בתגובה אמר שנאומו של יו"ר הרשות היה שקרי ומסית, ושישראל דווקא מעוניינת בשלום. ראש הממשלה גם ייחד חלק משמעותי מנאומו להסכם הגרעין עם איראן וטען שהרפובליקה האיסלאמית היא אינה הפתרון, אלא הבעיה העולמית.

על אותה הבמה התגוששו גם נשיא ארצות הברית ברק אובמה ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין על הדרך שבה יש להילחם בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) על אדמת סוריה ועל שרידותו של נשיא סוריה באשר אסד.

מדוע חשוב למנהיגי כל העולם להתייצב בכל שנה בספטמבר בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק? מהי בכלל אותה עצרת? אילו החלטות היא קיבלה והאם החלטותיה מחייבות? וגם - מי מהמנהיגים שלף נעל והיכה בדוכן הנואמים? מי נאם כשהוא חמוש באקדח? ומי התיש את באי העצרת בנאום של ארבע שעות וחצי? צפו בכתבה מאולפן וואלה! NEWS ותוכלו להגיד: העצרת הכללית של האו"ם - וואלה, הבנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully