וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בניסוי: האם אפשר להתאהב באדם זר בנשיקה הראשונה?

3.10.2015 / 10:13

קחו שני אנשים שלא נפגשו מעולם, שימו עליהם כיסוי עיניים ואז תנו להם להתנשק. האם יפרוץ כאן סיפור אהבה ענק או סתם כמה רגעים מביכים?

Jordan Oram

סרטון שהופץ לפני כשנה וחצי וחרך את הרשת הציג זוגות זרים שמתנשקים מספר דקות אחרי שנפגשו. הפרוייקט, שהתברר שהוא בכלל פרסומת, עורר סערה וגרר אחריו אלפי פארודיות שונות ומשונות שהגיעו גם ליוצר הסרטים הקנדי ג'ורדן אוראם. הוא החליט להרים פרוייקט נוסף, אבל הפעם הזוגות שנישקו זה את זו עשו זאת בעיניים קשורות, בלי לראות את הפרטנר שעמד מולם.

"כל הפארודיות שנעשו לא הסבירו למה הזוגות התנשקו. הסיבה לנשיקות בסרטון שלנו מעלה שאלות: האם אפשר להתאהב במישהו מנשיקה ראשונה בלבד? ומה אם מדובר בנשיקה הזאת ממש? מה היה קורה לו היינו מנשקים אדם ורק אז מציגים את עצמנו בפניו? האם ניתן ליצור כימיה ממפגש כזה?", הסביר אוראם.

כמו שניתן לראות, הזוגות שהשתתפו בניסוי היו נבוכים מאוד, ולנשיקות שלהם קדמו שיחות על כלום ושום דבר כדי לשבור את הקרח. לאחר מכן הגיעו גישושים, ואחרי הנשיקות עצמן הורידו המשתתפים את כיסויי העיניים כדי לראות עם מי החלפיו כרגע רוק. גם אז נרשמו מספר צחקוקים מביכים, אך נותרנו ללא תשובה לשאלת המחקר: האם הסרטון הצמיח סיפורי אהבה גדולים? אז כנראה שלא.

זה מתחיל במבוכה

ממשיך במישושים

עובר לנשיקה עצמה

ונגמר שוב במבוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully