וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לאן לברוח: צפו בהצעת נישואין - על רכבת הרים

5.10.2015 / 11:34

הבחור המתוק הזה שסובל כנראה מחרדת נטישה - בחר להציע לחברתו נישואין על רכבת הרים כשאין באפשרותה לברוח - ותיעד את תגובתה בוידאו. קולות האימה זה מהנפילה או מההצעה שלו?

צילום חובבים, יוטיוב

אוסטין קריסיליוס החליט להציע נישואין לחברתו, אלי, במקום שאף אחד לא חשב עליו לפני - או שחשב ולא העז ללכת עם זה עד הסוף: רכבת הרים. או אם נדייק - רכבת ההרים המפחידה "The Voyage" שבפארק "הולידיי וורלד" שבארה"ב.

כבר בתחילת הנסיעה, העביר הבחור את המצלמה לזוג שמלפניו וביקש מהם לתעד אותו ואת חברתו ברגע ההצעה המרגש. אלי שבוודאי חשבה שהוא סתם מנסה לתעד את התגובות שלה לנסיעה ברכבת ההרים - נראתה מבולבלת כשהוא החל פתאום לסכם את הזוגיות שלהם מול המצלמה, "היו עליות וירידות, היו פיתולים וסיבובים, ולפעמים מצאנו את עצמנו בלופ. אתה יכול לעשות את זה לבד, אבל זה הרבה יותר כיף עם מישהו. אז רציתי לשאול אותך אם את רוצה להיות השותפה שלי לרכבת ההרים - אלי, התנשאי לי?". אנחנו שלולית פה.

הצעת נישואין על רכבת הרים. יוטיוב, צילום מסך
מבועתת מהגובה או מהטבעת?/צילום מסך, יוטיוב

אלי הנהנה בראשה ופרצה בבכי - תוך כדי שהיא נאלצת להתמודד גם עם הפחד שבנפילה מגובה רב. לרגע נראה שהיא לא יודעת אם לצחוק, לבכות או פשוט לצרוח מפחד. מסתבר שאת הרעיון להצעה הביזארית הזאת הוא קיבל דווקא ממנה - כשהיא אמרה לו פעם שהחיים הם כמו רכבת הרים - פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. אנחנו רק מקווים שהיא הסכימה להצעה כי היא באמת רוצה להתחתן איתו ולא מהפחד שהוא יפיל אותה מהרכבת אם תסרב.

עוד באותו נושא

עוצר נשימה: תיעד עצמו גולש על גג רכבת דוהרת. צפו

לכתבה המלאה
הצעת נישואין על רכבת הרים. יוטיוב, צילום מסך
סערת רגשות אמיתית: אלי לא יודעת אם לבכות או לצרוח/צילום מסך, יוטיוב

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully