וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו וריבלין נועדו לראשונה בתום יותר מחודשיים של נתק

25.9.2015 / 11:40

לאחר פרק זמן ארוך יחסית, שבמהלכו אמר הנשיא כי הוא וראש הממשלה "מיצו את הבדלי הדעות" ביניהם, נפגשו השניים במעון הנשיא בירושלים. השניים דנו במצב הביטחוני בבירה ובהתפתחויות המדיניות האחרונות

צילום: עומר מירון, שי מכלוף, עריכה: ניר חן

(הנשיא ריבלין בריאיון לוואלה! NEWS)

ראש הממשלה נתניהו ונשיא המדינה ריבלין נועדו הבוקר (שישי) במעונו של הנשיא בירושלים. מדובר בפגישתם הראשונה של שני האישים לאחר יותר מחודשיים של נתק ביניהם, כפי שציין זאת ריבלין בראיונות שהעניק בראש השנה. בשיחה ביניהם דנו השניים במצב הביטחוני בירושלים, בהתפתחויות המדיניות האחרונות ובנושאים נוספים.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי הנשיא ריבלין וראש הממשלה נתניהו נועדו היום במשכן הנשיא לפגישת העדכון השגרתית. השניים דנו במצב המדיני-אזורי כפי שהוא משתקף מההתפתחויות האחרונות וכן בפעילות הנמרצת ללחימה בטרור. בפגישה סיכמו ראש הממשלה והנשיא להמשיך ולעמוד בקשר העדכונים השוטף כפי שנעשה עד כה על מנת לפעול בשילוב זרועות למען האתגרים העומדים לפתחה של מדינת ישראל.

לקריאה נוספת:
הנשיא ריבלין בברכה לחג: "ראינו השנה את תוצאות הפלגנות"
נתניהו לתלמידים: "מצוינות לצד ציונות"; ריבלין: "לא ניתן ידנו לפיצול"

הלווית השופט מישאל חשין, בית העלמין קיבוץ גבעת השלושה, 20 בספטמבר 2015. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה לצד הנשיא בהלווייתו של השופט מישאל חשין/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

בתחילת ספטמבר אמר ריבלין כי זה חודשיים שהוא וראש הממשלה בנימין נתניהו אינם משוחחים ביניהם. זאת אף על פי שלפי הפרוטוקול, הנשיא וראש הממשלה אמורים להיפגש לפחות אחת לחודש. "מיצינו את הבדלי הדעות בינינו", אמר אז הנשיא בריאיון שהעניק לגלי צה"ל לרגל ראש השנה.

לדברי הנשיא, "אני רואה את ראש הממשלה באופן קבוע בארבע עיניים אחת לחודש, אבל בחודשיים האחרונים לא עלה בידינו להיפגש. נדמה לי שאנחנו מיצינו את הבדלי הדעות בינינו בכל מה שקשור לגבי היחסים שלנו עם המערכות השונות הבינלאומיות". כזכור, ריבלין הביע ביקורת חריפה בחודש שעבר על האופן שבו בחר ראש הממשלה להתערב בפוליטיקה הפנימית בארה"ב ולפעול בקונגרס האמריקני נגד נשיא ארה"ב ברק אובמה. ריבלין הביע התנגדות להסכם הגרעין עם איראן, בדיוק כמו נתניהו, אולם טען שהדרך שבה בחר נתניהו להיאבק בהסכם מוטעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully