וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל לשעבר חפץ: "הסיכוי שהירש היה מצליח במשטרה - אפסי"

דב גיל-הר

24.9.2015 / 10:10

אסף חפץ, המפכ"ל ה-12 של המשטרה, הביע סיפוק מכך שגל הירש לא יעמוד בראש הארגון: "אני חרד שלוקחים מישהו בלי ניסיון, 100% שהיה מסב נזקים". לדבריו, "המשטרה לא מושחתת, צריך למנות ניצב"

עריכה: ניר חן

רב-ניצב בדימוס אסף חפץ, המפכ"ל ה-12 של משטרת ישראל, שב והדגיש הבוקר (חמישי) את הצורך במינוי ניצב לעמוד בראש הארגון, על רקע הסרת מועמדותו של גל הירש. "אני אישית חרד כשלוקחים תת-אלוף בלי ניסיון ושמים אותו בראש ארגון כל כך מסובך. הסיכוי שיצליח הוא קרוב לאפס, הסיכוי שיעשה נזקים הוא 100%", אמר באולפן וואלה! NEWS.

לדבריו, הפתרון למצב הנוכחי יגיע אך ורק בהבעת אמון בצמרת המשטרה. "אני חושב שמינוי אחד מהניצבים המכהנים הוא נכון. אני לא מקבל את הדיאגנוזה שהארגון מושחת וצריך לבנות אותו מחדש. נכון, הארגון חבול, אבל הכי טוב למנות את אחד הניצבים. תוך חודש-חודשיים המשטרה תתייצב".

הוא הוסיף: "הדימוי התקשורתי שנוצר, שהמשטרה איבדה לחלוטין את האמון וצריך להביא מישהו מבחוץ, אני סבור שזו דיאגנוזה לא נכונה. ארדן שגה בזיהוי הבעיה במשטרה".

סאגת מינוי הירש למפכ"ל || סיקור מיוחד
למרות סערת הירש: ההערכה היא כי ארדן יתעקש על מפכ"ל מבחוץ
משפחות שכולות על הסרת מועמדותו של הירש: "לא סיבה למסיבה"
כשחשין כתב "גל צדק": המפכ"ל המיועד והשופט שגונן עליו

אסף חפץ וגל הירש. יותם רונן,קסטרו, עיבוד תמונה
"ארדן שגה בזיהוי הבעיה במשטרה". חפץ והירש/עיבוד תמונה, יותם רונן,קסטרו

הירש התייחס הבוקר להסרת מועמדותו. "לפני כחודש הודיעני ארדן כי הוא בוחר בי כמיועד למפכ"ל. מובן שראיתי זאת כזכות גדולה, כשליחות וכהזדמנות גדולה לחולל, לשרת ולהשפיע למען אזרחי ומדינת ישראל. אמש הובהרה לי תמונת המצב כפי שנתניהו וארדן רואים אותה, שתהליך המינוי מתמשך ויתמשך, ושהבאתו לאישור לא נראית באופק ושאין מסגרת זמן ברורה לסיום הבדיקה. לאחר מכן ברור היה לי כי אינם יכולים לממש את רצונם למנות אותי ועלי להמשיך את דרכי ולאחל הצלחה למועמד אחר. אני מודה לנתניהו ולארדן", אמר.

בפיו של הירש הייתה ביקורת קשה על הליך הבדיקה בעניינו והביקורת הציבורית על מינויו. "למדתי על בשרי שיעור לאומי משמעותי ואני יוצא ממנו מודאג ומוטרד עם שאלות קשות על הרוח הרעה שחיה בנו", אמר. "עולות תהיות על מצבו של עמוד השדרה הלאומי, על המשילות, על מצבה של הדמוקרטיה, על חוק ועל שלטון חוק, על ערכים ועל היעדר ערכים, על קבוצות כוח גדולים ואינטרסים שלא נבחרו על ידי העם המניעים בפועל את חיינו".

הוא התייחס לימים הקשים שעובריו עליו ועל משפחתו. "אני חייל אבל אני גם איש משפחה, אני מודה לבני משפחתי על שהם עוברים עמי את הנחשולים האלה", אמר. "אני מתכוון להמשיך ולהשפיע ככל שאוכל, לפתח מנהיגות צעירה ולעשות למען המדינה. מאוד רציתי לשרת אתכם כמפכ"ל המשטרה, אעשה זאת בדרך אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully