וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו הגבר שנפצע בפיצוץ בלון גז בגן יבנה

אהרון ג'הן, שסבל מכוויות ב-70% מגופו, מת בתום שלושה ימים שבהם נאבק על חייו. אשתו, לבנה, נלחמת על חייה בבית החולים. בנם, שנפצע באורח בינוני, שוחרר לביתו. לפי החשד, הגורם לפיצוץ הוא צנרת שהותקנה בצורה לא חוקית

צילום: אבי כהן, מד"א; עריכה: יאיר דניאל

אהרון ג'הן, כבן 60, שנפצע בשבוע שעבר באורח קשה בפיצוץ בלון גז בביתו בגן יבנה, מת היום (ראשון) מפצעיו בבית החולים שיבא שבתל השומר. אשתו לבנה, שנפגעה גם היא בפיצוץ, מאושפזת במצב אנוש במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים. בנם, שרון, כבן 40, שנפצע באורח בינוני מכוויות בידיו ומשאיפת עשן, שוחרר מבית החולים. לבני הזוג שלושה בנים נוספים.

מחקירת האירוע עולה כי אחת הסיבות לפיצוץ היא דליפת גז חריפה מהצנרת, שהותקנה באופן לא חוקי. לפי החשד, רשלנות זו הביאה לדליפת הגז. החוקרים מתחנת אשדוד שביצעו בדיקות בזירה, העבירו את הממצאים למשטרה להמשך חקירת הנסיבות.

עוד בוואלה! NEWS:
בית המשפט גזר שמונה שנות מאסר על ערן מלכה בגין שוחד
"אישה משכילה": אם לחמישה מהצפון הואשמה בניסיון הצטרפות לדאעש
"נחוש להתמנות למפכ"ל": צוות הבדיקה יכריע לגבי מינוי גל הירש

אהרון ג'הן. באדיבות המשפחה
אהרון ג'הן/באדיבות המשפחה

אלי סוויסה, שגר בסמוך לבית שבו אירע הפיצוץ, שיחזר את שאירע. "ישבתי עם אשתי בסלון ושתינו קפה. פתאום שמענו פיצוץ אדיר, כאילו שקסאם נפל אצלנו ברחוב", סיפר.
"יצאתי החוצה במהירות, וגיליתי שעשן עולה מתוך הבית. נכנסתי פנימה וראיתי שאש בוערת בכל מיני מקומות. אחד השכנים, שהגיע לפניי לבית, צעק: 'הצילו הצילו, יש אנשים בפנים'. ירדנו לכיוון המדרגות והצלחנו למשוך את אחד האנשים שהיו בפנים. הוא דימם כולו עם דרגת כווייה מאוד גדולה. אחרי עשר דקות הגיעו אמבולנס ומכבי אש".

סנ"צ מרציאנו אמר: "מיד עם הגעתנו לזירה ניסינו בראש ובראשונה להציל את בני המשפחה, זוג הורים ובנם שנפגעו כתוצאה מהפיצוץ והשריפה ובהמשך פונו לקבלת טיפול רפואי. כשמביטים בבית המפויח ובסביבתו, המראה מזכיר ממבט ראשון זירה של נפילת רקטה. בשעה הקרובה נמשיך לפעול ביחד עם כל גורמי ההצלה לסיים את האירוע ולבדוק מה גרם לפיצוץ ולשריפה שפרצה בעקבותיו בתוך הבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה. חטיבת דובר המשטרה,
חשד לרשלנות. זירת הפיצוץ, בליל חמישי/חטיבת דובר המשטרה
פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה. חטיבת דובר המשטרה,
פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה/חטיבת דובר המשטרה
פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה. מגד גוזני
פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully