וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: גופתו של הישראלי שנעדר באומן נמצאה באגם

בתום ארבעה ימי חיפושים אותרה באוקראינה גופתו של אמיר אוחנה בן ה-28, תושב בת ים ואב לשלושה. הודעה נמסרה למשפחתו ומשרד החוץ מטפל בהעברת הגופה ארצה. כנראה שהוא לקה בהתקף אפילפטי ונפל למים

צילום: שלומי עליש - סוכנות הידיעות "חדשות 24", דוברות איחוד הצלה עריכה: מתן חדד

(הרגעים האחרונים של אוחנה, ותחינתה של אשתו לסייע)

במי אגם באומן שבאוקראינה נמצאה אמש (שבת) גופתו של אמיר אוחנה, הישראלי בן ה-28 שנעדר זה ארבעה ימים. ארגון זק"א, שניהל את החיפושים, פועל יחד עם משרד החוץ ושגרירות ישראל באוקראינה להעברת הגופה לקבורה בישראל. הודעה נמסרה למשפחתו של אוחנה.

במשך כל השבת נמשכו החיפושים והסריקות באגם וביער הסמוך לבית הדירות שבו הוא שהה וששם הוא נראה לאחרונה. קצת לפני צאת השבת זיהו המתנדבים של זק"א את גופתו צפה במים, והוציאו אותה. "אמיר נמצא כשבגדי השבת על גופתו, אך ללא נעליים וגרביים", אמרו המחלצים והוסיפו: "ככל הנראה הוא ישב על המזח וטבל את רגליו במים, ואז קיבל התקף (אפילפסיה) ונפל למים וטבע".

אוחנה, נשוי ואב לשלושה מבת ים, נסע לאומן לקראת ראש השנה כדי "להתבודד", כך לדברי משפחתו, ומאז נעלמו עקבותיו. אוחנה נסע לתפילת חג ולא נראה מיום שלישי בשעות הבוקר-צהריים, עת יצא מהדירה שבה שהה. בין היתר, נעשו חיפושים אחריו בגן סופיה, באגם "התשליך" ובבתי חולים מקומיים. בהוראת הרב יעקב רוז'ה, יו"ר ועד רבני זק"א, המתנדבים שהשתתפו בחיפושים המשיכו כאמור לפעול כרגיל גם היום בשל פיקוח נפש.

עוד בנושא
"מתחננת, תעזרו לי": אשתו של הנעדר באומן קוראת לסייע בחיפושים
התיעוד האחרון של הצעיר שנעדר באומן
"בדרכו להתבודדות ביער נעלמו עקבותיו". מה קרה שם?

ראיון עם אדם אוחנה. מערכת וואלה!
אמיר אוחנה ואשתו/מערכת וואלה!

אדם, אחיו של אוחנה, הביע השבוע חשש שמחלת האפילפסיה שממנה הוא סבל, הייתה קשורה להיעלמות. "ההערכה שלי שהוא הלך להתבודד ומשהו קרה. יום לפני שנעלם, הוא קיבל התקף. ולכן יש סיכוי גדול לכך (שיש לכך קשר - י"א)", אמר.

במהלך היומיים האחרונים סרקו עשרות צוותים של מתנדבים את היער ואת השטח מסביב לנהר. צוללנים של המשטרה המקומית סרקו כאמור את הנהר בהכוונה של מפקד זק"א. "מאז יום שלישי בלילה, ארגון זק"א נרתם לחפש את אמיר והשקענו מאמצים רבים באמצעות רחפנים מהאוויר, צוללנים בנהר, ג'יפים וכלבים", אמר חיים ויינגרטן קצין מודיעין בזק"א. "זכינו לסיוע אדיר של משרד החוץ והשגרירות, שעזרו בכל מה שצריך. חיפשנו ביחד, הפעלנו מאות מתנדבים, הפכנו כל אבן וסלע ביום ובלילה, ואלם כעת לצערנו נמצאה גופתו בתוך הנהר".

"הבנות שלי כל היום בוכות ומחפשות אותו (את האב - י"א). אני מרגישה שהכל תקוע, ששוכחים מאיתנו לאט לאט. הוא יכול להיות פצוע באיזשהו מקום. הוא הבעל שלי, הוא החיים שלי, אני לא יכולה בלעדיו", אמרה אשתו טרם התקבלה ההודעה המרה על מציאת הגופה.

(עדכון ראשון: 19:55)

חיפושים אחר אמיר אוחנה שנעדר באומן שבאוקראינה, 18 ספטמבר 2015. זק"א
החיפוש במי האגם באומן/זק"א
חיפושים אחר אמיר אוחנה שנעדר באומן שבאוקראינה, 18 ספטמבר 2015. זק"א
אזור החיפוש/זק"א
חיפושים אחר אמיר אוחנה שנעדר באומן שבאוקראינה, 18 ספטמבר 2015. זק"א
צוותי החיפוש באוקראינה/זק"א
חיפושי זק"א באומן אחר הנעדר הישראלי אמיר אוחנה, 18 בספטמבר 2015. זק"א
חיפושי זק"א באומן אחר הנעדר הישראלי אמיר אוחנה, 18 בספטמבר 2015/זק"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully