וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב מבקשת להסגיר לידיה ישראלי החשוד באונס בתו לפני כעשור

יהושע בריינר

19.9.2015 / 0:09

נגד האב, תושב כפר סבא בן 46, הוגש כתב אישום בוושינגטון בגין אינוס והתעללות בבתו בעת שהייתה בת שבע. ארה"ב מבקשת להסגיר אותו במסגרת האמנה המשותפת. "אלמד אותך משהו שיגרום לך להרגיש טוב"

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

ארצות הברית הגישה בקשת הסגרה נגד ישראלי בן 46 מכפר סבא החשוד כי אנס את בתו וביצע בה עבירות מין קשות לפני כעשר שנים, בעת שהייתה בת שבע. נגד הישראלי הוגש כתב אישום במדינת וושינגטון בעבירות של אינוס קטינה והתעללות מין בקטינה.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, בין השנים 2005-2004, בעת שהתגורר בארצות הברית יחד עם בנותיו, הוא יצא עם אחת מהן למסע דיג באגם במדינה. בעת הטיול הורה הישראלי לבתו לשכב על גפה והחל לגעת באיבר מינה ולאחר מכן אנס אותה. האב, על פי כתב האישום האמריקני, הוא הפסיק את מעשיו רק לאחר שבתו החלה לצעוק מכאבים.

מקרה נוסף התרחש בעת ששהתה הבת בבית סבתה. על פי האישום, אמר לה אביה כי "ילמד אותה משהו שיגרום לה להרגיש טוב", והחל לגעת באיבר מינה כשהיא שכובה על שק שינה. התאריכים הספציפיים שלא האירועים ככל הנראה לא ידועים לתביעה האמריקנית, בין היתר כי בוצעו כאשר הבת הייתה צעירה מאוד.

עוד בוואלה! NEWS:
המתיחות בבירה: פצוע קל מיידוי אבנים, היערכות מוגברת בהר הבית
בני זוג בשנות ה-60 לחייהם נפגעו קשה בפיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה
"כל דקה קריטית": התיעוד האחרון של הצעיר שנעדר באומן

במהלך תקופה זו הכיר האב אישה ישראלית ועבר להתגורר בארץ, אז קיבל גם אזרחות מקומית, והבת נותרה להתגורר עם אימה בארצות הברית. בעקבות הדברים הגישה בשבועות האחרונים שגרירות ארצות הברית בקשה רשמית לישראל במסגרת אמנה בין שתי המדינות על מנת שהישראלי יוסגר לוושינגטון ויובא לדין. בעתירה ציינה המדינה בין היתר כי לאור האמנה המשותפת לישראל ולארצות הברית יש להסגיר את הישראלי. העתירה מבקשת גם מבית המשפט להכריז עליו בר הסגרה.

מבקשת ההסגרה שהגיש אתמול נציג היועץ המשפטי לממשלה מהמחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות לבית המשפט המחוזי בירושלים עולה כי המקרה המזעזע נחשף בעקבות שאלון שמילאה הבת, כיום בת 15, בבית ספרה. הבת סיפרה למורה כי אביה תקף אותה מינית בעת שהייתה קטנה. בעקבות כך פתחה משטרת וושינגטון בחקירה שבסיומה הגישה באוקטובר 2014 כתב אישום לבית המשפט העליון במדינה.

בין חומרי הראיות שנאספו ומפורטים בעתירה מוזכרת שיחת טלפון שהתקיימה בין הבת לאב לפני כשנה ואשר הוקלטה, ובו סיפרה הבת על זיכרונותיה מהאונס שביצע בה. האב השיב לה שהסיבה היחידה שהוא יכול לחשוב עליה מדוע המקרה התרחש היא כי היה "בודד וחרמן". אולם, בהמשך השיחה הכחיש כי אנס אותה. עוד עולה כי אימו ביקשה מהבת לא להתלונן נגד האב מחשש שייכלא לתקופה ארוכה וכי לא יוכל לשוב לארצות הברית.

(עדכון ראשון: 23:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully