וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכפילה הכי טובה של קים קרדשיאן היא בכלל גבר

20.9.2015 / 8:06

טליה אלמודובר בת ה-28 נולדה כגבר והחלה לעבור תהליך שינוי מין כבר בתיכון. היא הוציאה יותר מ-100,000 דולרים כדי להיראות כמו כוכבת הריאליטי הטראשית, וכעת היא מחפשת קניה ווסט משלה

barcoft tv

קים קרדשיאן שברה לאחרונה שיא חדש ומרשים: היא שיאנית העוקבים באינסטגרם עם לא פחות מ-46.34 מיליון בני אדם שנחשפים לכל תמונה שמלכת הריאליטי טראש מעלה לרשת. מעריצה אדוקה במיוחד שלה היא טליה אלמודובר, צעירה בת 28 מניו יורק שנולדה כגבר והחלה לעבור תהליך לשינוי מין כבר שהייתה בתיכון. לאחר שהתהליך הושלם הבינה אלמודובר שהיא לא רוצה להיות סתם אישה, אלא קים קרדשיאן.

טליה החלה בסדרה של ניתוחים פלסטיים בשווי כולל של יותר מ-100,000 דולרים כדי להידמות לאיידול שלה. אם זה לא מספיק, היא הוציאה יותר מ-31,000 דולרים כדי להרכיב לעצמה מלתחה שדומה לזו של קרדשיאן.

טליה אלמודובר. אינסטגרם, צילום מסך
מסובבת ראשים ברחובות ניו יורק. טליה אלמודובר/צילום מסך, אינסטגרם

"אני חושבת שקים עוצרת נשימה, היא פשוט מהממת. אני אוהבת את הגוף שלה ומעריצה את ההישגים אליהם היא הגיעה" סיפרה טליה, שמסובבת ראשים ברחובות מאז שעברה השתלת ישבן. "אנשים מתבלבלים בינינו. אני מקבלת יחס מועדף במועדונים ובמסיבות, ואנשים מבקשים לעשות איתי סלפי".

בנוסף לניתוחים הפלסטיים, טליה משתמשת באפליקציה מיוחדת שמנחה אותה לחנויות בהן תוכל לרכוש בגדים זהים לאלה של קרדשיאן. "אני אוהבת את הגישה שלה לחיים, אוהבת את ההתעניינות שאני יוצאת ואוהבת שאנשים חושבים שאני זאת היא".

עוד באותו נושא

הכפילה של אנג'לינה ג'ולי נואשת לאהבה: "גברים תמיד רועדים לידי"

לכתבה המלאה
טליה אלמודובר. אינסטגרם, צילום מסך
ואי אפשר בלי מחווה לסלפי הישבן המפורסם/צילום מסך, אינסטגרם

דבר אחד מפריד בין כוכבת הטראש למעריצה האדוקה: אביר על סוס לבן. לדברי טליה, גברים מתעניינים בה כדי להגשים את מה שהיא מגדירה כ"פנטזיות קים קרדשיאן" שלהם. "גברים ניגשים אלי רק כי אני נראית כמו קים ולא תמיד יש לי מצב רוח לזה. האישיות שלי לא מעניינת אותם. יצאתי עם בחור שהיה אובססיבי כלפיה וזה היה נורא. אני רווקה עכשיו, אבל מחפשת את הקניה ווסט שלי".

טליה אלמודובר. אינסטגרם, צילום מסך
אנחנו בטוחים שמתחת לבגדי הים הללו יש לך אופי נהדר/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully