וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: טייס הציל את חייו של כלב בטיסה - והפך לגיבור

17.9.2015 / 16:16

דרמה שהתרחשה בטיסה מתל אביב לטורונטו שבקנדה תפסה כותרות ברחבי העולם והפכה את הטייס לגיבור מקומי. רוצים לשמוע עוד פרטים? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

טייס חברת אייר קנדה הופיע היום (חמישי) בכותרות במדינתו והפך לגיבור מקומי של ממש אחרי שהציל את חייו של כלב שהיה על מטוסו. הכלב, בולדוג צרפתי בשם סימבה, טס עם הבעלים שלו מתל אביב לטורונטו שבקנדה, כשבאמצע הטיסה אירעה תקלה במערכת החימום של תא המטען, שבו נוסעים בדרך כלל גם בעלי חיים. התא החל להתקרר, והיה חשש שסימבה הקטן יקפא למוות, מאחר שהטמפרטורות בגובה כזה עומדות על מינוס שישים מעלות, ובתא המטען הן יורדות אל מתחת לאפס.

למזלו של סימבה, הטייס החליט לנחות בפרנקפורט ולהעביר את הכלב לטיסה אחרת, חמימה יותר. המהלך הזה עיכב את הטיסה בקצת יותר משעה ועלה בערך עשרת אלפים דולרים בהוצאות דלק, אבל כשרואים את האיחוד בין סימבה לבעלים שלו, ניתן להבין כי זה היה שווה את הכל.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully