וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות חדשות מגלות: החשוד בהפצת מחלת מין פעל בכל רחבי הארץ

10.9.2015 / 14:05

המשטרה חשפה בדיון הארכת מעצרו כי תלונות חדשות נגד החשוד התקבלו מיחידות משטרה בצפון, במרכז ובדרום. בידי החוקרים עשרה שמות של קורבנות, בהם ארבעה גברים. "החשוד ידע בוודאות על מחלתו"

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

התפתחות דרמטית בחקירתו של דקל ששונקר מדימונה, החשוד כי הדביק במחלת מין במכוון גברים ונשים שעמם קיים יחסי מין: המשטרה חשפה היום (חמישי) בדיון בבית משפט השלום תל אביב כי התקבלו תלונות נוספות של קורבנות, בהם גם ארבעה גברים שקיימו עם החשוד מגע מיני. בידי המשטרה נמצאים כעת עשרה שמות של צעירים וצעירות מכל רחבי הארץ שנפלו קורבן למעשיו.

המשטרה הודיעה כי החשוד פעל בכל רחבי הארץ והתלונות הגיעו ליחידות משטרה בצפון, במרכז ובדרום. בית המשפט האריך היום בפעם השביעית את מעצר החשוד בשישה ימים. זאת לנוכח ההתפתחות בפרשה. בית המשפט לא קיבל את בקשת וואלה! NEWS לחשוף את שם המחלה.

"מאז הארכת המעצר הקודמת, החקירה התקדמה, ונוספו כמה מתלוננים. צירפנו מסמכים רפואיים שמהם עולה בוודאות כי החשוד ידע על מחלתו. נראה כי המטרה שלו הייתה להגיע לסיפוק מיני ולהדביק אחרים תוך כדי המעשים. החקירה מתפרשת על מחוזות שונים במשטרה", אמר רס"מ משה פויסטרו במהלך הדיון.

לקריאה נוספת:
מתלוננות נוספות נגד החשוד בהפצת מחלה: בת 24 נדבקה, עוד צעירה נבדקת
הותרו לפרסום שמו ותמונתו של חשוד בהפצת מחלה בזדון

דקל ששונקר, חשוד בהפצת מחלה בזדון, בית משפט השלום תל אביב, 6 בספטמבר 2015. אבי כהן
החשוד בהפצת מחלה, דקל ששונקר/אבי כהן

הסנגורית של החשוד טענה בדיון כי "החשוד גורס שבכל מגע מיני בינו לבין אחרים נעשה שימוש באמצעי מניעה. הוא גם אמר את זה גם בעימותים". השופט ירון גת החליט להאריך את מעצרו של ששונקר וקבע בין היתר: "מאז הארכת המעצר הקודמת בוצעו כמה פעולות חקירה שחיזקו את החשד הסביר".

הפרשה נחשפה בוואלה! NEWS לאחר שמשטרת תל אביב עצרה את החשוד בגין אונס נערה בת 17 בתחנה המרכזית בתל אביב. לאחר מעצרו התברר כי הוא נושא נגיף של מחלה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully