וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בית ספר בדרום הושעה בעקבות תלונה על הטרדה מינית

9.9.2015 / 14:00

על פי התלונה, שהוגשה למשרד החינוך ולנציבות שירות המדינה, המנהל שלח לטלפון הנייד של המאבטחת הודעות בעלות אופי מיני במשך תקופה ארוכה. פרקליטי המנהל: "משרד החינוך נותן משקל בכורה לדבריה של אישה על פני דבריו של גבר"

פתיחת שנת הלימודים בבית הספר אופק ברמלה, 1 בספטמבר 2015. ראובן קסטרו
התלונה לא הועברה למשטרה/ראובן קסטרו

סערה בעיר גדולה בדרום: מנהל בית ספר הושעה היום (רביעי) מתפקידו לאחר שמאבטחת במקום התלוננה על הטרדה מינית מצדו. כבר לפני כמה חודשים הגיעה תלונה בנושא למפקחי משרד החינוך, ואלה פנו לנציבות שירות המדינה לצורך המשך הבירור. על פי התלונה, שלא הוגשה למשטרה, המנהל שלח למאבטחת הודעות בעלות אופי מיני לטלפון הנייד שלה במשך תקופה ארוכה.

עורכי הדין יאיר רגב וטלי גוטליב שמייצגים את המנהל מסרו: "מדובר במנהל מסור הנוהג בכל סובביו בכבוד ובענווה. בהלם ובעלבון מצא עצמו מתמודד עם טענה כי התכתב בוואטסאפ עם גברת אשר אינה עובדת תחתיו, ואשר אין ביניהם כל יחסי מרות. המנהל הדף את הטענות השקריות בדבר הטרדה והדגיש כי אותה גברת פנתה אליו במסרונים שוב ושוב. אלא שאת המסרונים הללו בחרה במודע שלא להציג, ותחת זאת פנתה בתלונה זדונית חסרת כל בסיס ושחר".

"צר לנו", נמסר עוד, "כי משרד החינוך לוקח חלק בשיטה העגומה שבה נותנים משקל בכורה לדבריה של אישה על פני דבריו של גבר. יש להצטער על הקלות שבה נרמס שמו הטוב של אדם במחי מילה אשר אין מאחוריה דבר וחצי דבר".

עוד בוואלה! NEWS:
נהג המונית הורשע ברצח שלי דדון ונשלח למאסר עולם
נתניהו המריא ללונדון: "אירופה צריכה לתמוך בישראל ולא ללחוץ עליה"
חמינאי: ישראל לא תהיה קיימת עוד 25 שנים. עד אז - ניאבק בה

  • עוד באותו נושא:
  • בתי ספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully