וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 חודשים מאושפז במצב קשה; הוריו נעצרו בחשד לטלטול

8.9.2015 / 8:33

התינוק, כבן ארבעה חודשים, הובא בסוף השבוע לבית החולים. הוא מאושפז כשהוא מורדם ומונשם והרופאים נאבקים על חייו. הוריו מכחישים שהיכו אותו, אך הרופאים והמשטרה סבורים כי הפגיעה בו נוצרה כתוצאה מטלטול. בהמשך היום יובאו להארכת מעצר

הארכת מעצר להורים החשודים בטלטול בנם התינוק. בית משפט השלום ראשל"צ. ספטמבר 2015. ניב אהרונסון
ההורים החשודים בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון, היום/ניב אהרונסון

המשטרה עצרה אמש (שני) זוג הורים, תושבי ראשון לציון בשנות ה-30 לחייהם, בחשד כי גרמו חבלות לבנם התינוק. ביום שישי האחרון הובא התינוק, כבן ארבעה חודשים, לבית החולים אסף הרופא שבצריפין, כשהוא סובל מחבלות בראשו. לאחר בדיקה רפואית ראשונית התעורר חשד בקרב הרופאים כי ההורים אחראים לחבלות וכי הם טלטלו אותו. בעקבות כך בוצעו בדיקות רפואיות נוספות שחיזקו חשד זה.

התינוק מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם והרופאים נאבקים על חייו. ההורים סיפרו לצוות הרפואי כי התינוק הלך לישון ולאחר זמן מה התעורר כשהוא מקיא ובעקבות כך פינו אותו לבית החולים. ההורים, שהתינוק הוא בנם היחיד, טענו כי לא היכו אותו, אולם במשטרה ובבית החולים סבורים כי הפגיעה בו נוצרה כתוצאה מטלטול. ההורים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.


עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: הישראלי שנעדר זה שלושה חודשים - נמצא בתימן
ארה"ב תתערב במשבר הפליטים באירופה: "נשקול פתרונות"
בן 81 נסע בניגוד לתנועה, התנגש בניידת שיטור עירוני - ונהרג

הארכת מעצר להורים החשודים בטלטול בנם התינוק. בית משפט השלום ראשל"צ. ספטמבר 2015. ניב אהרונסון
הארכת מעצר להורים החשודים בטלטול בנם התינוק. בית משפט השלום ראשל"צ. ספטמבר 2015/ניב אהרונסון

לפני כחודש וחצי נעצרו הורים מאופקים, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד להתעללות בבתם בת השנה וחצי לאחר שהתאשפזה בבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא סובלת מחבלות. לטענת המשטרה, ההחלטה לעצור את השניים התקבלה לאחר שההסבר שסיפקו לרופאים על אודות נסיבות הפציעה לא תאם את אופי החבלות. בשל הפערים הנוגעים לנסיבות הפציעה עיכבו חוקרי תחנת אופקים את ההורים לחקירה, ובסיומה הוחלט לעצור אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully