וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו קרב ארסי: מי ינצח במלחמה בין האלמנה השחורה לעקרב?

19.9.2015 / 10:01

כזה (ע)קרב עוד לא היה לנו: שני היצורים הכי קטלניים בעולם תועדו בקרב אכזרי במיוחד בו רק אחד שורד. מי זה היה? קבלו את "באטמן נגד סופרמן" בגרסת המציאות

ספק 500

הם שניים מהיצורים הכי ארסיים על פני כדור הארץ, לאחד יש רעל עצבי מסוכן ולשני יש ארס שמסוגל להרוג, הם לא נוהגים להיתקל אחד בשני בטבע אך לטובת הניסוי המסוכן הזה הם נפגשו בזירה אחת לקרב קטלני במיוחד. הכינו את הפופקורן.

בצדה השמאלי של הזירה - קבלו את האלמנה השחורה, עכביש שנפוץ באזור הים התיכון (גם אצלנו בישראל) והארס שלו רעיל ביותר, גורם לכאבים חמורים, אבל - למזלנו - נדיר שיגרום למוות. בצד הימני של הזירה נמצא העקצן הצהוב, אחד העקרבים הארסיים בעולם הנפוץ בעיקר באזורים מדבריים ובעקיצה אחת יכול להרוג בן אדם.

עקרב נגד אלמנה שחורה. ספק 500
מלחיץ במיוחד: עקרב נגד אלמנה שחורה/ספק 500

השניים האלה הובאו לזירה אחת כדי להילחם ולהוכיח לעולם מי החזק יותר בעימות שעוד לא נראה כמותו על המסך. בסרטון, שאורכו כדקה אחת בלבד, נראים השניים נאבקים האחד בשני עד שלפתע הם נעצרים. מה שמוזר הוא שבסופו לא לגמרי ברור מי מהשניים הובס ומי יצא מזה בחיים. הצופים בסרטון לא אהבו את מה שראו גם כי תוצאות הקרב אינן ברורות - וגם כי מדובר בניסוי שפוגע בבעלי חיים.

עוד באותו נושא

נחש קוברה מול נחש פיתון: מי ינצח בקרב האכזרי הזה?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully