וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בנקי קוראת לציבור לעלות לקבר בתם: "נחמה באפלה שירדה עלינו"

משה שטיינמץ

6.9.2015 / 8:10

הוריה של שירה בנקי, שנרצחה במצעד הגאווה, פרסמו בפייסבוק קריאה לציבור להגיע ביום שלישי להנחת מצבתה של בתם. "ההשתתפות של אלפי אנשים באבלנו, היוותה עבורנו נקודה קטנה של אור", כתבו

צילום: טיראן גואטה, עריכה: טל רזניק

כמה שבועות אחרי שבתם, שירה בנקי בת ה-16, נרצחה במצעד הגאווה שנערך בירושלים, קוראים הוריה לציבור הרחב להגיע לציון הנחת מצבתה. "ההשתתפות של אלפי אנשים באבלנו, בלוויה, בשבעה ובשבועות שחלפו מאז, כמו גם הזעזוע הציבורי מהרצח, היוו עבורנו נקודה קטנה של אור ונחמה באפלה שירדה עלינו", כתבו הבוקר (ראשון) מיקה ואורי בנקי בעמוד הפייסבוק של האב.

"אנחנו עדיין מנסים להבין מה אירע ומנסים לעכל את עוצמת האובדן, אבל ברור לנו שהרצח הוא שיא נוסף בחוסר הסובלנות של הרחוב הישראלי ובחוסר היכולת והרצון שלו להכיל דעות שונות ובני אדם מגוונים", המשיכו ההורים.

ביום שלישי הקרוב תיערך התכנסות בקברה של שירה בנקי בבית העלמין בקיבוץ נחשון בשעה 17:30, ובשעה 18:00 נישא דברים. הוריה, מיקה ואורי, קראו בסיום מכתבם "מי שמוצאת או מוצא לנכון, מוזמן להצטרף אלינו ולהשתתף בטקס, וגם אם לא, נשמח אם ייחד לנו ולשירה מחשבה ביום ובשעה הזו". הם חתמו את הפנייה בבקשה לשיתוף הפוסט.

לקריאה נוספת:
שליסל מסרב לייצוג - הנפגעים ייאלצו להעיד נגדו במשפט
במשטרה מודים: אסרנו כניסת חרדים לעצרת נגד הרצח במצעד הגאווה
שליסל הואשם ברצח במצעד הגאווה: "שוטרות ניסו להרחיקו לפני הדקירות"

הפוסט של אביה של שירה בנקי

ישי שליסל, הנאשם ברצח בנקי, נמצא במעצר מאז מצעד הגאווה שנערך ב-31 ביולי. שליסל סירב להיות מיוצג על ידי סנגור מהסנגוריה הציבורית והצהיר כי הוא יכול לייצג את עצמו. כעת קיים חשש כי משתתפי מצעד הגאווה שהוא נאשם בדקירתם ייאלצו להעיד נגדו ואולי אף להיחקר על ידו. החוק מחייב את בית המשפט למנות לשליסל סנגור בין היתר בשל העובדה כי הוא מואשם בעבירת רצח ובשישה ניסיונות לביצוע רצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully