וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה התחשמלה למוות בבת ים; שניים נוספים נפגעו קל

4.9.2015 / 11:47

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו סימני התחשמלות על גפיה של הצעירה. היא פונתה לבית החולים וולפסון שבחולון תוך פעולות החייאה, אך מתה מפצעיה. שני צעירים נוספים שהיו במקום נפגעו אף הם מהתחשמלות ומצבם מוגדר קל

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
הצעירה פונתה לבית החולים וולפסון שבחולון/יותם רונן

צעירה כבת 23 התחשמלה למוות הלילה (שישי) בדירה ברחוב המ"ג שבבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו על גפיה סימני התחשמלות, העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים וולפסון שבחולון - אך שם היא מתה מפצעיה עבור כמה שעות. צעיר נוסף בן 24 ונער בן 17 שהיו במקום נפגעו באורח קל מהתחשמלות קלה ופונו אף הם לבית החולים.

"במקום הייתה צעירה כבת 23 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם סימני התחשמלות בגפיים", סיפר פרמדיק מד"א טל הרשקו שהגיע לזירת האירוע. "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולת החייאה מתקדמות שכללו עיסויים , הנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותה לבית החולים תוך פעולות החייאה. גבר נוסף ונער שהיו במקום נפגעו באורח קל ולאחר טיפול ראשוני, פינו גם אותם".

בשבוע שעבר מת נער בן 14 בסמוך לכביש 224, בין ירוחם לצומת הנגב, לאחר שככל הנראה התחשמל. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה ונאלצו לקבוע את מותו. שבוע לפני כן התחשמל למוות תושב נצרת בן 46 במהלך עבודה עם מכשיר חשמלי בבית מלאכה. הוא פונה לבית החולים האיטלקי בעיר במצב אנוש, שם נקבע מותו. בנו בן ה-19, שניסה לסייע לו, התחשמל אף הוא ומצבו הוגדר בינוני.

עוד בוואלה! NEWS:
"פתאום יש כסף": מתיחות בקואליציה סביב המהלך להפחתת המסים
צה"ל וארה"ב דימו תקיפה תחת איום סוללת טילים שברשות איראן
תיירים נכנסו בטעות לחברון - פלסטינים הציתו את מכוניתם


(עדכון ראשון: 03:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully