וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פעוטה כבת שנה וחצי נדרסה למוות על ידי אביה בדרום

3.9.2015 / 9:20

הפעוטה הובאה למרפאה מקומית ביישוב כסייפה, אולם שם היא מתה מפצעיה. מחקירה ראשונית עולה כי נדרסה על ידי אביה בנסיעה קדימה בחצר ביתם. בוחן תנועה ושוטרי תחנת עיירות מבצעים סריקות על מנת למצוא את זירת הדריסה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
השוטרים יצאו לשטח על מנת למצוא את הזירה/ראובן קסטרו

פעוטה בת שנה וארבעה חודשים נהרגה הבוקר (חמישי) לאחר שככל הנראה נדרסה בידי אביה כאשר נסע קדימה בחצר ביתם באזור כסייפה שבדרום. היא הובאה למרפאה בכסייפה במצב קשה מאוד, ולאחר זמן קצר מתה מפצעיה. זירת התאונה טרם אותרה, ובוחן תנועה מבצע סריקות באזור יחד עם שוטרי תחנת עיירות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תיעוד ראשון: כוחות רוסיים לוחמים לצד צבא אסד בסוריה
בכירים בלובי הפרו-ישראלי: נאום נתניהו בקונגרס סייע לאובמה
ההורים השביתו את הלימודים בבית הספר - כי המנהלת אישה


אתמול הובאו למנוחות שתי האחיות רנין ורותאג' עזאטמה, בנות ה-11 ו-12 מנצרת שנהרגו אתמול בתאונה הקטלנית בכביש מספר 66, הובאו היום (רביעי) אחר הצהריים למנוחות. השתיים נקברו זו לצד זו בבית הקברות המוסלמי בעיר. השתיים נהרגו בהתנגשות חזיתית של כלי רכב בכביש בין צומת התשבי לצומת מגידו, בסמוך למושב דרך עוז שבעמק יזרעאל. אמל, אמן של הילדות בת ה-45, נפצעה באורח קשה בתאונה ופונתה לבית החולים רמב"ם שבחיפה יחד עם פצוע נוסף, גבר כבן 40, שמצבו קל.

האם עדיין מאושפזת בבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת, וככל הנראה היא עדיין לא יודעת על מות בנותיה. הוריהן של הבנות גרושים, והאב מופיד, פלסטיני תושב ג'נין, השתתף בהלוויית בנותיו.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully