וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי את הנהגת לשבריר שנייה, נתתי ברקס חזק וחיכיתי למכה"

הנהג שהיה מעורב אתמול בתאונת הדרכים שבה נהרגו רותאג' ורנין מופיד עזאטמה, אחיות בנות 11 ו-12 מנצרת, סיפר כי התוצאה הקטלנית הייתה בלתי נמנעת. "האוטו זיגזג למסלול שלי, לא יכולתי לעשות כלום", אמר חדוי כהן בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: נועה לוי

חדוי כהן מיוקנעם, שהיה מעורב אתמול (שלישי) בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 66, שבה נהרגו שתי אחיות בנות 11 ו-12 מנצרת, אמר היום כי לא יכול היה למנוע את האסון. "כלי הרכב שלהן הגיע למסלול שלי, עשיתי הכול כדי להימנע מפגיעה. ראיתי את הנהגת לשבריר שנייה. אבל לא יכולתי לעשות כלום, הגעתי מהעיקול וראיתי אוטו שזיגזג ונכנס למסלול שלי. לא נותר לי אלא לתת ברקס חזק ולחכות למכה", סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

לדברי כהן, מאז התאונה ומותן של רותאג' ורנין מופיד עזאטמה, מלווה אותו תחושה קשה. "אני מרגיש רע. כשהן יצאו בבוקר מהבית הן לא התכוונו למות על הכביש. זה עצוב מאוד. מיד הבנתי שלא רק הנהגת הייתה באוטו ושהתוצאות קשות. זה לא מצב פשוט, הרכב הזה פגע בי. אני הייתי שם אבל עשיתי הכול בשביל לא להיקלע למצב הזה ולהפחית את עוצמת הפגיעה, ובכל זאת זה לא נעים בכלל", אמר.

לקריאה נוספת:
ימים לפני התאבדותו כתב האב החרדי: "אין גבול לביזיון, אני מושפל"
רכבו של רב בצה"ל הותקף במאה שערים, החשודים נמלטו
מקורבו של שר החינוך זכה לקדם קמפיין של המשרד

תאונה קטלנית בכביש 66 בעמק יזרעאל  1 בספטמבר 2015. כבאות והצלה מחוז צפון,
"מיד הבנתי שלא רק הנהגת הייתה באוטו". זירת התאונה בכביש 66, אתמול/כבאות והצלה מחוז צפון

כהן, לשעבר סדרן במחלקת התחבורה של המועצה המקומית מגידו, הוסיף כי מדובר בנתיב תחבורה מסוכן. "אני מכיר את הכביש הזה היטב במסגרת עבודתי. רק לפני חצי שנה נכנס שם אוטו מתחת למשאית. הכול קרה תוך שבריר שנייה. דחפתי את הדוושה עד הסוף וללא ספק האטתי את המהירות של ההתנגשות", אמר.

"לא ראיתי את שאר הנוסעים ברכב", הוסיף. "אחרי התאונה פתחתי את הדלת ויצאתי החוצה. הרגשתי שקשה לי לנשום, התיישבתי על הכביש ואז הגיעו כוחות ההצלה ומאוחר יותר פינו אותי במסוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חדוי כהן, הנהג המעורב בתאונת דרכים הקטלנית בכביש 66, 2 בספטמבר 2015. שלומי גבאי
"הכול קרה תוך שבריר שנייה". חדוי כהן בבית החולים/שלומי גבאי

עורך הדין יניב יעקב, מנהל תחום מדיניות ציבורית בעמותת "אור ירוק", הסביר כי ניתן היה למנוע את התאונה. "גם אם זה נכון שהגורם האנושי היה הסיבה העיקרית לתאונה, הפרדה קשיחה בין המסלולים הייתה מונעת את התוצאות", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

לדבריו, "משרד התחבורה צריך להשקיע משאבים גדולים יותר בשיפור הכבישים במקום לשפך מיליונים על הרכבת הקלה. את תוצאות ההזנחה של כבישים מסוימים אנחנו רואים בדם שנשפך מדי יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully