וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבו של רב בצה"ל הותקף במאה שערים, החשודים נמלטו

2.9.2015 / 10:09

סגן-אלוף ישי איתן, הרב של פיקוד מרכז, נסע בשכונה החרדית שבמרכז ירושלים, כשלפתע יודו לעברו אבנים. הוא לא נפגע, אולם לרכב נגרם נזק ושמשתו נופצה. הוגשה תלונה במשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב שהותקף בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבנים יודו אמש (שלישי) לעבר רכבו של הרב הראשי של פיקוד מרכז, סגן-אלוף ישי איתן, בעת שנסע בשכונת מאה שערים בירושלים כשהוא לבוש מדים - כך נמסר מדובר צה"ל. לא היו נפגעים באירוע, אך נגרם נזק לרכב. החשודים ביידוי האבנים נמלטו והוגשה תלונה במשטרה בעקבות האירוע.

האירוע הזה מגיע יום בלבד אחרי ההודעה על כתב אישום ראשון בגל התקיפות שכוונו נגד חרדים המשרתים בצבא. במשך שלוש שנים מנהלים גורמים קיצוניים במגזר החרדי מאבק בחיילים חרדים שהתגייסו לצה"ל, אך רק השבוע כאמור הוגש כתב אישום בעניין. אהרון צבי קורלנדסקי, חרדי בן 34 מירושלים, הואשם בתקיפה של חייל חרדי בבירה. האישום שהוגש לבית משפט השלום בירושלים מייחס לו עבירות של תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור בגין תקיפת החייל והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
לראשונה: חרדי מואשם בתקיפת חייל חרדי
"דמם של הערבים סמוק יותר מדם של חיילים חרדים"
חיילים חרדים נגד פרקליטות המדינה: "מעודדת אלימות נגדנו"

"צה"ל עושה כל שנדרש על מנת להגן על משרתיו החרדים ולאפשר להם שירות מכבד, במקביל להמשך שגרת חייהם ואמונתם", נמסר מדובר צה"ל בעקבות האישום. "צה"ל מחזק את ידה של משטרת ישראל במושא כתבי האישום והמעצרים ומביעים תמיכה חד-משמעית במשרתים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכבו של הרב ששמשתו נופצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully