וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התייר שהפך לכוכב רשת כשנלחם ב-12 טורקים - הובהל לניתוח דחוף

3.9.2015 / 9:16

תייר אירי הפך לכוכב רשת לאחר שתועד נלחם בגבורה בחבורה של 12 טורקים - אך כעת מתברר שהתקיפה כמעט הובילה למותו של התייר שהובהל השבוע לניתוח דחוף בבית החולים

צילום מסך

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על תייר מאירלנד שנכנס לחנות באיסטנבול והותקף ע"י 12 טורקים עצבניים, שלרוע מזלם הופתעו לגלות שמדובר במתאגרף מקצועי. כעת מתברר שגם הלוחם האירי שהוכתר לגיבור ברשת הוא בסה"כ בנאדם - ושהמכות שקיבל גרמו לו לפציעה חמורה בגולגולת שהובילה אותו לעבור ניתוח דחוף בבית החולים.

למי שפספס את מה שקרה אז, הקטטה המדוברת החלה כשהתייר נכנס לחנות באחד השווקים באיסטנבול, פתח את המקרר והפיל בטעות את כל בקבוקי המים שסודרו בו בקפידה. בעל החנות התרגז על התייר והחל להכות בו במקל - כשאז בעלי החנויות הסמוכות הצטרפו ויצרו קטטה המונית. רק אז גילו בעלי החנויות שאסור היה להם להתערב כי התייר הוא בעצם מתאגרף מקצועי שיכול לשרוד גם כיסא שהעיף עליו אחד התוקפים.

מתאגרף נגד כנופייה. צילום מסך
התייר האירי הפך לגיבור כשנלחם ב-12 טורקים/צילום מסך

מאז שתיעוד התקרית עלה לרשת, הלוחם האירי הפך לסנסציה והוכרז כגיבור ברשתות החברתיות - כשאישה אחת אפילו הציעה לו נישואים בטוויטר. כעת הם יאלצו להמתין קצת עם חגיגות הניצחון שכן מתברר שהתייר, יליד כוויית בשם מוחמד פאדל דובואס - סובל משבר בגולגולת ויד וכתף שבורות - ונאלץ לעבור ניתוח דחוף בבית החולים.

מוחמד מתברר הגיע לבית החולים רק כי חבריו הכריחו אותו ושם הרופאים גילו שמצבו הרבה יותר גרוע ממה שהוא חשב. מי שהביאה את המידע על מצבו היא כתבת אתר החדשות הטורקי T24, קוברה פר, שסיפרה שלשניים תוכנן ראיון השבוע אך הוא בוטל לאחר שגילתה שמוחמד נמצא בבית החולים. "הייתי אמורה לראיין אותו אבל זה בוטל בגלל שהוא הובהל בדחיפות לניתוח", היא סיפרה, "התקשרתי לעורך הדין שלו, כדי לשמוע מה מצבו, והוא אישר את הדברים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מוחמד מדבר על התקיפה

המשטרה המקומית מדווחת שהיא חוקרת את האירוע ומתכוונת לנקוט בצעדים משפטיים נגד התוקפים. לפי חומרת הפציעות מהן סובל מוחמד, המשטרה מאשרת שהאישומים יכולים לכלול גם ניסיון לרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully