וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בתאילנד: עצרנו חשוד מרכזי בביצוע המתקפה בבנגקוק

המשטרה עצרה אזרח זר נוסף בחשד שהיה מעורב בפיצוץ הקטלני שגרם למותם של 20 בני אדם, אך ארץ מוצאו עדיין לא ידועה. כמו כן, לא ברור אם מדובר באדם שנצפה במצלמות האבטחה מניח את התיק בסמוך למקדש

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

משטרת תאילנד עצרה היום (שלישי) אדם זר שחשוד במעורבות בפיצוץ במקדש ארוואן בבנגקוק לפני שבועיים, שבו נהרגו 20 בני האדם - כך מסר דובר המשטרה פרוות ת'וורנסירי. עם זאת, הוא לא אישר שהחשוד, שנעצר בגבול עם קמבודיה, הוא האדם שנצפה במצלמות האבטחה באזור כשהוא מניח תיק ועוזב את הזירה. לא נמסרה אזרחותו של החשוד.

לדבריו, החשוד היה מעורב גם בפיצוץ הנוסף שלא גרם ושאירע יום אחרי התקרית הקטלנית ביותר בתולדות הממלכה. ת'וורנסירי הוסיף כי צווי מעצר הוצאו לעוד שלושה אזרחים זרים בחשד למעורבות בפיצוץ הקטלני.

מדובר באזרח הזר השני שנעצר בחשד למעורבות בפיצוץ – ביום שבת נעצר אדם זר נוסף, בן 28, בפשיטה של כוחות הביטחון על דירה בצפון בנגקוק. בביתו נמצאו חומרים להכנת פצצות ועשרה דרכונים והוא נחקר על ידי רשויות הצבא, אולם טרם פורסם שמו או ארץ מוצאו. לפי חלק מהדיווחים, הוא אזרח טורקי.

לקריאה נוספת:
הפיצוץ בבנגקוק: נעצר אזרח טורקיה החשוד בהנחת המטען
הפיצוץ בתאילנד: לפחות 10 אנשים מעורבים; "לא טרור בינלאומי"
המצוד בתאילנד נמשך: צו מעצר ל"אזרח זר", חיפושים אחר חשודים נוספים

חשוד במעורבות בפיצוץ בבנגוק שנעצר בגבול תאילנד-קמבודיה, 1 בספטמבר 2015. רויטרס
החשוד שנעצר בגבול קמבודיה, היום/רויטרס

"עצרנו אדם אחד נוסף, הוא לא תאי", אמר ראש הממשלה פריות צ'אן-אוצ'ה, שתפס את השלטון בהפיכה צבאית לפני יותר משנה. כשנשאל אם הוא סבור שמדובר באדם שהטמין את הפצצה, השיב ראש הממשלה: "אנחנו חוקרים אותו. הוא החשוד המרכזי והוא זר".

אתמול פרסמה משטרת תאילנד צו מעצר לשני חשודים – וונה סונאסן, מוסלמית בת 26 ואזרחית המדינה, ואדם זר נוסף ששמו לא נמסר. עם זאת, סונאסן מסרה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי היא מתגוררת בטורקיה וכי הפעם האחרונה שהייתה בתאילנד הייתה לפני שלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully