וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: חתלתולים שחו לעבר סירת דייגים - וניצלו

1.9.2015 / 12:49

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

אתר חדשות פלסטיני דיווח היום כי במהלך כינוס הנהגת פתח שנערך אמש ברמאללה, הודיע יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לנוכחים כי הוא אינו מתכוון להתמודד מחדש בבחירות לוועד הפועל של אש"ף בעוד חודש. בכך למעשה פורש אבו מאזן מהנהגת הארגון.

כוחות מתוגברים של משטרה ומשמר הגבול הוצבו היום בכניסה לתיכון אורט אבין שברמת גן שבו מלמד הרצל שוברט, המורה שתועד משתתף בהפרות הסדר בכפר נבי סאלח, שבהן הותקף חייל צה"ל על ידי פלסטינים. זאת, ככל הנראה מחשש להפגנות של פעילי ימין נגד המורה.

הרשויות בהונגריה סגרו היום את תחנת הרכבת המרכזית בבודפשט עד להודעה החדשה – כך הודיע דובר חברת הרכבות במדינה. זאת, בשל הימצאותם של מאות מהגרים המבקשים לעלות על רכבות לאוסטריה וגרמניה. כוחות המשטרה הוצבו בכניסה לתחנה וחסמו את הכניסה.

ג'ייסון פרוסט וברנדון קיז יצאו לדוג בסירה באגם, אבל לפתע במקום דגים, הם הבחינו בחתול שוחה לעברם בלב האגם. השניים מיד משכו אותו לסיפון, ולפני שהספיקו בכלל להבין מהיכן הוא הגיע, הופיע חתול קטן נוסף. שני הגורים היו רק בני כמה חודשים, ונראה כי מישהו השליך אותם לאגם. למרבה המזל, הם פגשו באדם הנכון, במקום הנכון.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה במידות החום. מחר – חם מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully