וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתך צמיגי מכונית - בגלל ויכוח על זכות קדימה בכביש. תיעוד

1.9.2015 / 10:09

תושב אשקלון נעצר בחשד שניקב צמיגי כלי רכב שחנה במרכז קניות ביישוב בת הדר. הוא אותר לאחר שתועד במצלמות האבטחה ופרטיו נדלו הודות לחברת האשראי, לאחר שרכש באמצעות הכרטיס. בחקירתו הודה במיוחס לו: "התעצבנתי"

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

תושב אשקלון בן 41 נעצר אמש (שני) בחשד לגרימת נזק לכלי רכב במזיד. תחילת הסיפור לפני כעשרה ימים, אז התקבלה תלונה במשטרה על גלגלי רכב פרטי שנחתכו באמצעות כלי חד בחנייה של מרכז קניות ביישוב בת הדר שליד אשקלון. החשוד במעשה נצפה במצלמות האבטחה של המקום, ואותר באמצעות סיוע של חברת האשראי. בחקירתו טען: "התעצבנתי שלא נתנו לי זכות קדימה".

לאחר קבלת התלונה במשטרה של הגבר שהגיע למכוניתו וזיהה כי שני גלגליו הקדמיים נחתכו, פתחו במשטרת שדרות של מרחב לכיש בחקירה בעניין גרימת נזק לרכב במזיד והחלו באיסוף ראיות. במצלמות האבטחה של מרכז הקניות תועד החשוד כשהוא חותך במזיד את צמידי הרכב. מחקירת המשטרה עלה כי החשוד רכש כמה דברים במרכז הקניות, עליהם שילם באמצעות כרטיס אשראי. בסיוע חברת האשראי, התחקו במשטרה אחד החשוד במעשה והגיעו אל תושב אשקלון.

עוד בוואלה! NEWS:
הצלצול הראשון: 2.2 מיליון תלמידים פותחים את שנת הלימודים
תקרית בגדה: לוחם ימ"מ נפצע בינוני בעת פעולה באזור ג'נין
ועדת טירקל החלה את הדיונים: אילו שפנים יצליח לשלוף הירש?

הגלגלים אשר פונצ?רו, ספטמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
"התנהגות עבריינית לכל דבר ועניין". הגלגלים המנוקבים/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

אתמול נעצר החשוד והובא לחקירה במשטרת שדרות. הוא הודה במיוחס לו וסיפר כי ניקב את שני צמידי הרכב הקדמיים באמצעות סכין. לשאלה מדוע עשה זאת, ענה כי "עשיתי זאת כיוון שהתעצבנתי על בעל הרכב שלא נתן לי זכות קדימה זמן קצר לפני שחנה את מכוניתו". בתום החקירה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים. בהמשך צפויה המשטרה להגיש נגדו כתב אישום בגין גרימת חבלה במזיד לרכב והחזקת סכין.

מפקד משטרת שדרות סגן-ניצב אפי שיימן ציין כי "מדובר במעשה בריונות שאין לו מקום בעבור שום תואנה". לדבריו, "זו התנהגות עבריינית לכל דבר ועניין. התנהגות החשוד באירוע הינה פלילית ונבעה בעיקר מיצר נקם. אנו נמצה עמו את החקירה ובהמשך הוא צפוי לעמוד לדין בגין מעשיו".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully