וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת הלימודים נפתחה בצל עבודות הרכבת הקלה

250 שוטרים ממחוז תל אביב נפרסו היום ברחבי העיר כדי להתמודד עם הפקקים הצפויים בצירי תנועה מרכזיים על רקע חזרתם של תלמידי ישראל ללימודים. "היום זה יום מבחן", אמר קצין במחוז

צילום מסך

שנת הלימודים שנפתחה הבוקר (שלישי) היא לא רק שנת הלימודים הראשונה של שר החינוך נפתלי בנט - אלא גם של עבודות הרכבת הקלה בגוש דן. במשטרת מחוז תל אביב נערכו ליום של פקקים בכניסות לעיר ובצירים מרכזיים בה.

העבודות אמנם החלו כבר לפני שלושה שבועות, אבל במשטרה רואים ב-1 בספטמבר את המבחן המשמעותי הראשון ליכולתם להתמודד עם המוני בית ישראל שגודשים את הכבישים. "בחודש אוגוסט הנסיעה בכבישי המרכז ותל אביב יורדת ב-40-35 אחוזים", אמר אתמול גורם בכיר במשטרת תל אביב. "לכן אנחנו צופים שמחר יהיו עומסים גדולים יותר מהרגיל. אחרי החגים תירשם תנועת כלי רכב מלאה ואז נתמודד עם פקקים ועומסים גדולים במיוחד".

"אנחנו צופים היום עומסים גדולים יותר מאשר ביום רגיל, ולכן ממליצים לציבור לנסוע בתחבורה ציבורית לתל אביב", הוסיף הקצין.

עוד בנושא:
צפו בבעל עסק בתוואי הרכבת מתפרץ לעבר דרעי: "איך אחזיר חובות?"
"כץ פוצץ לי את הפרנסה": מאות בלונים נתלו במושב של שר התחבורה
צפו בקבלת הפנים הצוננת לחולדאי בצומת מעריב: "מתמוטטים פה"

נתיבי איילון, אוגוסט 2015. מגד גוזני
עומסים באיילון, בחודש שעבר/מגד גוזני

בימים האחרונים קיימו במשטרה כמה הערכות מצב לקראת 1 בספטמבר ועסקו בפקקים הצפויים עקב חזרת רבים לעבודה וללימודים. בסיום הדיונים החליט סגן מפקד מחוז תל אביב, תת-ניצב יורם אוחיון, לפרוס 250 שוטרים שיעסקו היום בהכוונת תנועה ובאכיפת האיסור על כלי רכב פרטיים לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית.

השוטרים יתפרסו גם בסמוך לתחנות הרכבת בעיר ויאפשרו כניסה ויציאה מהירה של אוטובוסים ממפרצי העצירה. בנוסף הונחתה נת"ע לתגבר את פעיטות ההסעות מחניוני "חנה וסע" בראשון לציון, בהרצליה ובצפון תל אביב. גם רכבת ישראל התבקשה לתגבי את קווי הרכבת בשעות הבוקר לעיר.

"היום זה יום מבחן. אנחנו נראה איך אנחנו מתמודדים עם העומסים ונבחן את פתיחת אתר העבודות הנוסף ברחוב ארלוזורוב", מסר קצין במחוז.

על פי הנחיה של ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, מופו בימים האחרונים כל בתי הספר בתל אביב, 12 במספר, שהגישה אליהם עלולה להיפגע בשל עבודות הרכבת הקלה. המשטרה דרשה הסדרת ציר תנועה נוח שיאפשר הגעה עם כלי רכב עד שער בית הספר כדי לא להקשות על הורים ולא לסכן את הילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עבודות הרכבת הקלה בגוש דן, רמת גן, 27 באוגוסט 2015. יותם רונן
עבודות הרכבת הקלה ברמת גן, בשבוע שעבר/יותם רונן

בתוך כך, במשטרה הודיעו אמש על הסדרי התנועה בתל אביב וברמת גן בעקבות עבודות הרכבת הקלה בכל אחת מהתחנות שנבנית.

באזור תחנת אלנבי בתל אביב, הנסיעה מכיוון הרצל/נחלת בנימין תתאפשר דרך שדרות רוטשילד ובצלאל יפה לכיוון נתיבי איילון. רחוב מקווה ישראל חסום מכיוון נחלת בנימין לרחוב הרכבת.

באזור תחנת קרליבך שבתל אביב לא תתאפשר הנסיעה בצומת בית מעריב מצפון ומדרום, בין רחוב חשמונאים לרחוב הרכבת משני הכיוונים - פרט לתחבורה ציבורית. בנוסף לא תתאפשר נסיעה ברחוב יצחק שדה מרחוב המסגר לכיוון צומת בית מעריב, פרט לתחבורה ציבורית.

באזור תחנת אבא הלל ברמת כן תיאסר הפנייה לבאים מרחוב ז'בוטינסקי מכיוון תל אביב לעיר, וכן תיאסר הפנייה שמאלה בצומת עלית לכיוון רחוב אבא הלל.

לפניות לכתבים:

אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il
דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully