וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בגדה: לוחם ימ"מ נפצע בינוני בעת פעולה באזור ג'נין

הפצוע, שנפגע מירי בזמן מבצע מעצרים של מבוקשי חמאס בכפר סמוך, הועבר לבית החולים. על פי צה"ל, ביתו של בכיר חמאס נהרס. נבדקת האפשרות כי הלוחם נפצע מירי של כוחות הביטחון

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: שניר דבוש

לוחם ימ"מ נפגע אמש (שני) באורח בינוני במהלך פעילות למעצר מבוקשי חמאס בכפר ואדי בורקין שבסמוך לג'נין. הפצוע הועבר לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

מרמב"ם נמסר כי הלוחם "הגיע בהכרה מלאה ונקלט בחדר הלם. לאחר צילום סי.טי. ובדיקות נוספות הוא הועבר לחדר ניתוח לטפל בפציעה בפלג גופו התחתון. מצבו מוגדר בינוני ויציב".

טרם הובהרה הסיבה לפציעתו. גורם צבאי מספר בשלב זה כל האפשרויות נבדקות, בהן האפשרות כי הלוחם נפגע מירי של אנשי כוחות הביטחון.

לקריאה נוספת:
דגי בורי ושרימפסים: כך יעצרו המצרים את מנהרות ההברחה מעזה
חמישה עצירים מנהליים בכלא קציעות פתחו בשביתת רעב
תיעוד: מתנחלים הקימו מחסום ועצרו כלי רכב פלסטיניים לבדיקה

פעולת מעצר המבוקשים בסמוך לג'נין. אתר Paldf, אתר רשמי
ואדי בורקין, הלילה/אתר רשמי, אתר Paldf

לפי צה"ל, בזמן כיתור מבנה של בכיר חמאס התפתחו הפרות סדר אלימות, במהלכן יודו אבנים, הושלכו בקבוקי תבערה ואף נשמע ירי. בשלב מסוים נפגע אחד הלוחמים, אך מכיוון שלא התקבל דיווח על ירי פלסטיני נבדקת האפשרות שמדובר בירי על כוחותינו.

המבצע הסתיים בסביבות השעה 5:30, אחרי שביתו של המבוקש נהרס ולאחר שאחרון הלוחמים עזב את האזור. לא ידוע אם המבוקש היה בביתו טרם הריסתו או לא, ולא ידוע לא על הרוגים. פעיל חמאס אחד שהיה בבית נעצר - אך לא מדובר באחד מיעדי המבצע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אזור התקרית:

על פי דיווחים פלסטיניים, הבית שכותר ונהרס היה של בסאם א-סעדי, מנהיג הג'יהאד האיסלאמי בגדה. כמו כן דווח על לפחות חמישה נפגעים בצד הפלסטיני.

עוד דווח כי נוסף לא-סעדי, יעדי המעצרים היו מג'די אבו אל-היג'א ואחיו עלא. השניים הם אחים של פעיל חמאס שנהרג לא מזמן במחנה פליטים ובנים של אחד מראשי חמאס הנמצא בכלא בישראל - ג'מאל אבו אל-היג'א.

מושל ג'נין מסר כי על ביתו של המבוקש נורו שני טילים, וכתוצאה מכך הבית ניזוק בצורה משמעותית. לדבריו, יש קושי בגישה למקום, כך שלא ניתן לדעת מה מצב הפצועים ואם ישנם הרוגים. המושל הוסיף כי שכניו של המבוקש הוצאו מביתם במהלך הלילה.

(עדכון ראשון: 23:34)

כוח צה"ל בפעילות בפאתי ג'נין, 31 באוגוסט 2015. טוויטר, צילום מסך
האזור שבו פעל הכוח. ג'נין/צילום מסך, טוויטר
פעולת מעצר המבוקשים בסמוך לג'נין. אתר Paldf, אתר רשמי
פעולת מעצר המבוקשים בסמוך לג'נין/אתר רשמי, אתר Paldf

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully