וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר עם איבר המין הגדול בעולם מספק הוכחות וטוען: "חיי הם סיוט"

10.9.2015 / 10:15

פין באורך של כמעט חצי מטר מעיב על חייו של גבר מקסיקני בן 52, שטוען כי חייו נהרסו ומקווה לחלץ דמי נכות מהמדינה. אפילו לספר השיאים של גינס לא קיבלו אותו

יוטיוב

יש גברים שיסרבו להודות בזה, אבל כולם אובססיבים לגבי גודל איבר המין שלהם ומקווים בסתר ליבם שיהיה להם "יותר גדול". אבל הנה המקרה ההפוך - רוברטו אסקיוול קבררה, בן 52 מסלסיטו, מקסיקו, סובל מבעיה רפואית מטרידה במיוחד: איבר מינו לא מפסיק לגדול. קבררה והרופאים המטפלים בו עומדים חסרי אונים מול פין באורך 48.2 סנטימטרים והיקף של 25 סנטימטרים. אם זה לא הרשים אתכם נספר שהאיבר העצום שוקל קצת פחות מקילוגרם אחד.

לטענתו של רוברטו, איבר המין שלו הופך את חייו לסיוט והוא מקווה להתחיל לקבל מהמדינה דמי נכות. תנועותיו מוגבלות, חיי החברה שלו אינם קיימים ונשים מפחדות להתקרב אליו. הוא פנה לספר השיאים של גינס כדי לקבל הכרה כלשהי, אולם גם שם לא הצליח למצוא נחמה, כיוון שאין להם קטגוריה שמתאימה לשיא בו הוא מחזיק בעל כורחו.

לאחר שסיפורו התפרסם בשבועות האחרונים בהרחבה בכלי תקשורת רבים ברחבי העולם, מיהרו רבים לפקפק בסיפור שלו. הוא לא היסס ומיהר לספק את הווידאו שמוכיח את אמיתותו - הוא עטף את איברו בגרב ושקל אותו מול המצלמות.

רוצים לראות? ליחצו כאן - הצפייה על אחריותכם

האדם בעל הפין הגדול בעולם מודד אותו. TMZ, צילום מסך
עטף את איברו בגרב ושקל אותו מול המצלמות/צילום מסך, TMZ

גודלו של האיבר הוא כמובן חריג מאוד, והרופאים המטפלים בו לא יודעים מדוע הוא לא הפסיק לגדול. לדברי דוקטור פיליפ וורת'מן מהמרכז לבריאות הגבר בלוס אנג'לס, ניתן לנתח את קבררה ולבצע בו "ברית מילה קיצונית במיוחד", אולם מדובר בהליך רפואי יקר מאוד ומסוכן. אבל אל תדאגו לו, חברת וויוייד, המפיקה סרטי פורנו, כבר פנתה אליו לאחר שצפתה בסרטון שלו עם הצעה מפתה: הם מוכנים לממן עבורו את הניתוח להקטנה, אפילו אם לא ישתתף בסרטים שלהם. איזה נשמות טובות.

עוד באותו נושא

עכשיו זה רשמי: מחקר קבע מהו גודל הפין הממוצע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully