וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר המדינה בוחן את העברת הכספים ללא מכרז של השרה רגב

31.8.2015 / 17:39

השופט בדימוס יוסף שפירא העביר למנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי מכתב ובו דרישה לספק תשובות לטענות שהועלו נגד מירי רגב, שלפיהן העבירה 2.5 מיליון שקלים למשרד פרסום בניגוד לחוק. המבקר דרש תשובה בתוך שבוע

צילום: אלי מנדלבאום, עריכה: מתן חדד

מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, בוחן את הטענות שלפיהן שרת התרבות והספורט מירי רגב העבירה 2.5 מיליון שקלים למשרד פרסום ללא מכרז, לטובת קמפיין למשרדה. הטענות פורסמו אתמול (ראשון) על ידי העיתונאי ספי עובדיה במהדורה המרכזית של ערוץ 10.

שפירא העביר היום למנכ"ל משרד התרבות והספורט, יוסי שרעבי, מכתב בנוגע לטענות שהועלו בכתבה. בין היתר, הוא דרש תגובה לדברים בתוך שבעה ימים. בהקלטות שפורסמו נשמעה השרה רגב מתאמת לכאורה עמדות עם יועצים בכירים במשרדה במטרה להסתיר את העברת הכספים ללא מכרז ל"יהושע TBWA" - משרד הפרסום שבבעלות רמי יהושע, המקורב אליה.

לקריאה נוספת:
"אדם אחד עם כוח עצום": כך הפך וינשטיין לממליך המלכים בישראל
ליברמן: "אני בטוח שב-2016 יתקיימו בחירות לכנסת ה-21"
בשל התנגדות דרעי: מתווה הגז לא יעלה השבוע להצבעה בכנסת

מירי רגב בטקס פרסי התיאטרון. ניב אהרונסון
"מקלקלת את המסיבה". רגב/ניב אהרונסון

רגב, שכינסה מסיבת עיתונאים בעקבות החשיפה, דחתה את ההאשמות נגדה. "היה לי חשוב להבהיר שאני הולכת לקלקל את המסיבה - אין לי מקורב בשם רמי יהושע", אמרה.

לדבריה, "פגשתי אותו לראשונה בפגישה מקצועית במשרד התרבות והספורט עם גורמים מקצועיים והוא בא כנציג הטוטו. מי שהאשים אותי שאנחנו מקורבים צריך להוכיח זאת, ואת זה דרישתי מערוץ 10. לא נפגשנו קודם לא לקפה ולא לפגישה מקצועית, זו סערה בכוס מים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully