וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשת עיר מברזיל ניהלה את העירייה מהווטסאפ - ונמלטה

לאחר שלידיאן לייט נבחרה לראשות עיירה ענייה בצפון המדינה, היא התרברבה בכסף שזרם אליה ומימן את אורח חייה הראוותני. תוך זמן קצר נחשף שהיא ניהלה את הקבינט דרך הטלפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראשת העיר שנמלטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשת עיר בברזיל נמלטה מעיירתה לאחר שהמשטרה הוציאה נגדה צו מעצר בגין גניבת כספי ציבור. אחת החשדות נגדה היא שהיא ניהלה את העיירה דרך הווטסאפ - כשהיא עצמה נמצאת 240 קילומטרים הרחק מהעיר. לידיאן לייט נבחרה לראשות העירייה לאחר שבעלה דאז בטו רוצ'ה לא הורשה להשתתף במרוץ ב-2012 משום שנחשד בשחיתות.

היא נהגה להתרברב ברשתות החברתית על הדרך שבה השתנו חייה לאחר שהפכה לראש העיר בום ז'ארדים - אחת מהעיריות העניות בברזיל. חשבון האינסטגרם שלה התמלא לאחרונה בתמונות שלה שותה שמפניה במסיבות, מצטלמת עם מאמנה האישי ומשתובבת עם חבריה על אופנועי ים. "אני יכולה לקנות מה שאני רוצה ולבזבז איך שאני רוצה", הוסיפה. "לפני שהפכתי לראשת עיר הייתי ענייה, עכשיו יש לי רכב יוקרה מסוג לנדרובר, תודה לאל, כסף לא מהווה בעיה יותר", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה.

ואולם, ביום חמישי האחרון הוצא נגדה צו מעצר כחלק ממבצע משטרתי. המשטרה גילתה כי נעלמו לפחות ארבעה מיליוני דולרים שאמורים לשמש את בתי הספר בעיירה. מערכת החינוך בעיר גם כך עומדת בפני קריסה והמורים לא קיבלו משכורות בתקופה האחרונה.

בנוסף לכך, דווח כי היא מתגוררת בסאו לואיס, עיירת חוף בצפון ברזיל, שממנה ניהלה את הקבינט שלה דרך הוואטסאפ. לייט לא נראתה מאז ומשרד התובע בברזיל מסר כי היא עשויה להיעצר בכל רגע.

עוד בוואלה! NEWS:
בשל התנגדות דרעי: מתווה הגז לא יעלה השבוע להצבעה בכנסת
הפיצוץ בבנגקוק: המשטרה העניקה את הפרס על מעצר החשוד - לעצמה
מהומות אלימות בקייב: כמאה שוטרים נפצעו מפיצוץ רימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully