וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: פרסמה את תמונתה לאחר שהוכתה - והפכה לגיבורת רשת

31.8.2015 / 13:25

ברוק ביטון בת ה-27 מדרום דקוטה פרסמה את התמונה לאחר שבן זוגה היכה אותה בברוטליות. עכשיו, היא מקבלת תמיכה מנשים בכל העולם. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ברוק ביטון, בת 27 מדרום דקוטה, הפכה לגיבורת רשת לאחר שהצליחה לעורר מודעות לאלימות בדרך לא שגרתית. בשבוע שעבר, נסעה ברוק במכונית עם החבר שלה זה ארבעה חודשים. השניים החלו להתווכח והחבר, ששמו לא פורסם, היכה את ברוק בברוטליות. הוא נתן לה אגרופים בפניה, חבט בה ואפילו חנק אותה.

לאחר מכן, הוא ניסה לקחת לה את הטלפון הסלולרי כדי שלא תתקשר למשטרה. איכשהו, הצליחה ברוק לשכנע אותו לקחת אותה הביתה. משם היא כבר הזעיקה את המשטרה, והוא נעצר.

יממה לאחר מכן, פנתה ברוק לחברה טובה שעובדת כצלמת וביקשה ממנה לצלם אותה, ככה, עם הפנסים בעיניים, כדי לתת פנים למאבק נגד אלימות במשפחה. התמונות הפכו ויראליות וברוק קיבלה אלפי תגובות חמות מנשים בעולם, שסיפרו לה את הסיפורים הקשים שלהן ופרגנו לה על האומץ הרב.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully