וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד תחנת מגדל העמק חשוד שקיים יחסי מין עם אשת עציר

30.8.2015 / 21:31

לפני כחודש נפתחה חקירה במח"ש נגד סגן-ניצב עמי מועלם, לאחר שאשת עציר התלוננה נגדו. לדבריה, הוא הבטיח לסייע לה בתמורה להטבות מיניות. עקב החקירה הוצא מועלם לחופשה. עורך דינו: "תלונה מגמתית ושקרית"

משרד המשפטים בתל אביב. אורי לנץ
בעקבות החקירה נאלץ מועלם לצאת לחופשה/אורי לנץ

מפקד תחנת המשטרה במגדל העמק, סגן-ניצב עמי מועלם, הוצא לחופשה עקב חקירה המתנהלת בעניינו במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). החקירה נפתחה לפני כחודש בשל טענה של אשת עבריין כי מועלם היה עמה בקשר והתנה את עזרתו בקיום יחסי מין איתה.

האישה ובעלה נעצרו על ידי המשטרה לפני כחמישה חודשים, בחשד לביצוע עבירות סחיטה ואיומים באזור העמקים. החשוד נותר במעצר ולטענת אשתו פנתה למועלם בבקשה שיסייע לבעלה. לדבריה, הוא הבטיח כי יעזור לה בתמורה להטבות מיניות. בעקבות תלונתה נפתחה חקירה במח"ש. האישה הציגה בפני החוקרים הודעות טקסט במכשיר הטלפון הסלולרי שלה, כדי לתמוך בטענותיה.

בעקבות החקירה נאלץ מועלם לצאת לחופשה. מועלם הוא קצין ותיק במחוז הצפוני של המשטרה שבעבר פיקד על היחידה המרכזית במרחב העמקים.

עוד בוואלה! NEWS:
סערה בתיכון ברמת גן: מורה תועד בהפרות הסדר שבהן הותקף חייל
"להאיר את השחור": בריטי ריסס "נחמן מאומן" בכלא ששוחרר מדאעש
ליברמן: "אני בטוח שב-2016 יתקיימו בחירות לכנסת ה-21"

"תלונה שאין מאחוריה דבר וחצי דבר"

עורך דינו, שמואל ברזני, מסר בתגובה כי "מדובר בתלונה מגמתית ושקרית של אשת עבריין עצור, שמנסה בכל דרך למלט את בעלה מעונש. הגברת פנתה וביקשה להעלות טענות מסוימות בפני מרשי והוא באדיבותו נעתר לה. בהמשך היא ניסתה להפנות השיחות לאפיקים אחרים ונדחתה על ידו על הסף. בייאושה ממנו, היא ערכה חלקי הודעות כתובות, הוציאה אותן מהקשרן, והגישה תלונה שאין מאחוריה דבר וחצי דבר.

"צר לנו שלמח"ש נדרשים ימים רבים כל כך להתחקות אחר תוכן השיחות האמיתי עליו ניתן היה ללמוד על נקלה ממכשיר הטלפון שמרשי הפקיד בידיהם כבר עם פתיחת החקירה, כאמור לפני ימים רבים. מרשי סמוך ובטוח שבשעה שיוברר תוכן והקשר השיחות האמיתי, החקירה הפלילית תופנה נגד הגברת המתלוננת בגין תלונת הכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully