וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מתנחלים הקימו מחסום ועצרו כלי רכב פלסטיניים לבדיקה

30.8.2015 / 20:04

תושבי הכפר יאסוף הסמוך לתפוח טוענים שמתנחלים הציבו מחסום אבנים בכניסה לכפרם ותשאלו את הנהגים בנוגע לסוסים שנגנבו מהם. "איישו את המחסום המאולתר במשך כשעתיים". כפר תפוח: "האירוע איננו מוכר לנו"

צילום: מועצת הכפר יאסוף, עריכה: שניר דבוש

תושבים בכפר הפלסטיני יאסוף הסמוך לתפוח התלוננו שמתנחלים הקימו אתמול (שבת) מחסום אבנים על הכביש בכניסה לכפר ועצרו כלי רכב פלסטיניים. לטענתם, המתנחלים תשאלו את הנהגים שביקשו להיכנס לכפר בנוגע לסוסים שנגנבו מכפר תפוח. סרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS מתעד את המקרה.

הבוקר מסרו הפלסטינים את עדותם לארגון "יש דין". "אתמול בסמוך לשעה 15:00 הגיעה לצומת הכניסה לכפר קבוצה של אזרחים ישראלים, שלטענת תושבי הכפר הגיעו מכיוון ההתנחלות תפוח. לדברי התושבים, חברי הקבוצה ערמו אבנים בכניסה לכפר יאסוף והקימו למעשה 'מחסום פתע', שבו הם תשאלו נוסעים שנכנסו לכפר. לטענת התושבים, הם נשאלו על סוס שנגנב לכאורה מההתנחלות", נמסר מהארגון.

עוד בוואלה! NEWS:
הקשר עם השר הגיאורגי והעסקאות בקזחסטן: הירש נערך לוועדת טירקל
חברה איטלקית: גילינו את שדה הגז העצום ביותר במזרח התיכון
צפו בבעל עסק בתוואי הרכבת מתפרץ לעבר דרעי: "איך אחזיר חובות?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרם הוגשה במשטרה תלונה על הצבת המחסום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המתנחלים איישו את המחסום המאולתר במשך כשעתיים, עד שהגיעו למקום כוחות צבא שהחליפו אותם והמשיכו לבדוק את המכוניות של הפלסטינים במשך כשלוש שעות", הוסיפו. לדבריהם, המתנחלים עזבו את המקום מבלי שהצבא או המשטרה יעשו דבר בנוגע לעובדה שלקחו את החוק לידיים.

בצה"ל אמרו כי התקבל אתמול דיווח על גניבת שני סוסים מתפוח וכן דיווח על הצבת מחסום על ידי המתנחלים, אך כשהכוח הגיע למקום הוא לא ראה את המחסום ולא את המתנחלים. טרם הוגשה במשטרה תלונה על הצבת המחסום.

מכפר תפוח נמסר בתגובה: "האירוע איננו מוכר לנו. אנחנו מזמינים כל אדם שמרגיש שנפגע מאדם אחר לפנות למשטרה ולהגיש תלונה כנהוג בחוק".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully