וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסרט אימה: גילתה שבן זוגה בגד בדרך נוראית במיוחד

4.9.2015 / 9:55

אייאנה דוקי, סטנדאפיסטית מניו יורק, גילתה דרך האינטרנט שבן זוגה מזה שלוש שנים בגד בה - ורצח את החבר לשעבר של המאהבת שלו. "המילים שקראתי צמררו אותי"

ayanna dookie

בסרטון - מופע הסטנדאפ של אייאנה דוקי

יש מערכות יחסים שנראות כאילו יצאו מסרטי האימה הנוראיים ביותר. אייאנה דוקי, סטנדאפיסטית צעירה מניו יורק, חוותה זאת על בשרה, לאחר שגילתה כי בן זוגה האהוב לא רק בוגד בה, אלא גם חשוד ברצח של גבר אחר. השניים הכירו בשנת 2004, וזאת הייתה מערכת היחסים הרצינית הראשונה של דוקי בת ה-33. "הוא היה כל מה שרציתי אי פעם", סיפרה

שנה אחרי שהשניים החלו לצאת, אישה זרה ניגשה לסטנדאפיסטית במסיבה וסיפרה לה שבן זוגה בוגד בה. למרבה הפלא, דוקי החליטה להתעלם מתמרור האזהרה הזרחני. "שמחתי שיש לי גבר, לא ייחסתי חשיבות לנשים אחרות שהיו בחייו", סיפרה בריאיון ל"דיילי מייל".

הסטנדאפיסטית אייאנה דוקי. דיילי מייל, צילום מסך
לא התרגשה כששמעה שבן הזוג בוגד בה. אייאנה דוקי/צילום מסך, דיילי מייל

אחרי שלוש שנים נוספות, חברה שכנעה את אייאנה לחקור קצת אודות הרקע של בן זוגה, סקייפ. "התחלתי לחפש באינטרנט את השם לו והמילים שקראתי צמררו אותי. גיליתי שהוא ישב במעצר אחרי שירה בחבר לשעבר של המאהבת שלו. מסתבר שלאחת מהנשים איתן הוא בגד בי היה החבר והוא פרץ לדירה בזמן שהשניים היו שם, וספייק ירה בו שמונה פעמים. הוא ישב בכלא ושוחרר בערבות של 100,000 דולרים".

למרות הגילוי המפחיד, דוקי נשארה עם בן זוגה לשבועיים נוספים, בסיומם עשתה לעצמה שיחת השכמה. "האם ההערכה העצמית שלי כל כך נמוכה שאני מוכנה לשחק את תפקיד החברה האוהבת כשהוא מתייחס אלי בצורה כל כך גרועה?", שאלה את עצמה. היא נפרדה מספייק ולמקרה שדאגתם לו - הוא זוכה מאשמת רצח כיוון שנקבע שהירי היה להגנה עצמית.

עוד בנושא
צפו: הגבר שבגד בבת זוגו שילם ביוקר בצורה אכזרית במיוחד
בגד באשתו אחרי יותר מעשור בלי סקס - ואחרי שעה שילם את המחיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully