וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש קוברה מול נחש פיתון: מי ינצח בקרב האכזרי הזה?

2.9.2015 / 6:57

סטודנטנים מהאוניברסיטה הטכנולוגית בסינגפור היו עדים השבוע למלחמת ראש בראש של נחש קוברה נגד פיתון. אם זה לא מספיק מסוכן, הם גם בחרו מקום מאוד לא אסטרטגי לריב בו: מרכז כביש סואן. אנחנו שמים את כל הכסף שלנו על הקוברה

נחש קוברה מול פיתון: מי ינצח בקרב הנחשים האכזרי הזה?/יוטיוב

קרב נחשים אכזרי התחולל השבוע על כביש סואן בסמוך לאוניברסיטה הטכנולוגית של נניאנג בסינגפור, כשמצד אחד ניצב נחש קוברה ארסי מאיים ומהצד השני ניצב נחש פיתון לא בהכרח מסוכן כפי שהוא נראה.

הקרב יוצא הדופן הזה החל ביתרון משמעותי לנחש הפיתון שהצליח לחנוק בגופו את הקוברה חסר הישע, שנראה מתפתל מצד לצד ומנסה לחמוק ממנו ללא הצלחה. אחרי כמה שניות מורטות עצבים, מצליח הקוברה להשתחרר מאחיזתו האכזרית של הפיתון ולחמוק אל השיחים. בניגוד לכל הציפיות, הפיתון חסר המזל הפסיד בקרב ונתפס ע"י כוחות ההצלה שהגיעו למקום. רק כמה שעות מאוחר יותר נתפס גם הקוברה והועבר אל גן החיות - בעוד הפיתון שוחרר לחופשי ביער. לרוע מזלו של הפיתון, ייתכן שהקוברה הכיש אותו לפני שברח - ולכן סיכויו לשרוד לאורך זמן קלושים.

נחש קוברה מול פיתון. Youtube, צילום מסך
קרב נחשים מצמרר באמצע הכביש/צילום מסך, Youtube

על פי ערוץ NewsAsia, קרב האיבקות נמשך כחצי שעה עד שהקוברה הארסי הצליח להימלט. את התיעוד הנדיר הזה צילם אחד הסטודנטים שלומד במקום - כשהוא וחבריו התאספו סביב הנחשים שנלחמו על הכביש בזמן שמכוניות ומשאיות עברו במקום וכמעט עלו עליהם. מאז שהתיעוד עלה לרשתות החברתיות של האוניברסיטה הטכנולוגית, הוא הפך לויראלי ופתח דיון נרחב אודות הסכנה שבהימצאותם של נחשים מסוכנים באזורים מרכזיים כמו אלו.

על אף שסינגפור מכוסה בבטון, כבישים וגורדי שחקים, ידוע שהאזור מוקף בנחשים שחלקם גם מסוכנים. הפיתון הוא הנפוץ ביותר בסינגפור - אך למזלם של התושבים - הוא יצור ביישן שאינו נוהג להתקרב לבני אדם, ועדיין - מזל גדול שאנחנו לא גרים שם.

עוד באותו נושא

צפו בנחש הקוברה בעל שני הראשים שמנסים לאכול זה את זה

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully