וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: עומסים כבדים צפויים בשל השבתת נתב"ג ונמלי הים

30.8.2015 / 0:01

ההסתדרות הודיעה על המהלך בשל הכוונה לפטר כ-500 מעובדי רשות השידור, וחברות תעופה רבות פועלות להזזת מועדי טיסותיהן. המשמעות: 46 המראות בתוך 3 שעות. ניסנקורן: "לא מתנגדים לרפורמה, אלא להתנהגות חד-צדדית כוחנית"

מערכת וואלה!

הבוקר (ראשון) יוחרפו הצעדים הארגוניים מטעם ההסתדרות, במחאה על פיטורי כ-500 מעובדי רשות השידור, ותיפתח שביתה בנמל התעופה בן גוריון בין השעות 12:00-10:00, במעבר הגבול אלנבי ובנמלי הים באשדוד ובחיפה בין השעות 12:00-9:00.

כמו כן, יחידות ההוצאה לפועל לא יקבלו הבוקר קהל בין 08:00 ל-12:00 ולא יבצעו פעולות אכיפה וגבייה. באותן השעות לא יפעל גם מערך גביית המיסים ומעברי הסחורות לא יפעלו עד השעה 11:00 בגבולות המדינה.

היום העמוס בשנה בנתב"ג, 13 באוגוסט 2015. מגד גוזני
יושבת להזדהות עם הפיטורים ברשות השידור. נמל התעופה בן גוריון/מגד גוזני

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר אמש כי "ההסתדרות אינה מתנגדת לרפורמה, אלא להתנהגות חד-צדדית כוחנית שמבוססת על הצבת עובדות בשטח. הצעת החוק עלולה להוביל לסגירת רשות השידור ולפגיעה אנושה בשידור הציבורי בישראל תוך יצירת נורמה של פיטורים בחקיקה. אני קורא למקבלי ההחלטות לפעול בדרך של הסכמות לטובת המשק והציבור".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: ישראלית כבת 40 מצפון הארץ הצטרפה לדאעש
אחיות מהודו יצעדו בעירום וייאנסו כעונש על "פשעי" אחיהן
"בובליל, אתה מאובטח? אנחנו נחכה": האישה הראשונה של עולם הפשע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

46 המראות בתוך 3 שעות?

חברות התעופה השונות ביקשו להקדים את מרבית הטיסות המתוכננות בזמן זה, כאשר באותן שעות צפויות לנחות 18 טיסות. לפי רשות שדות התעופה, הזזת הטיסות תיצור עומס חריג לפנות בוקר ותוביל לכך שיתקיימו 46 המראות ברצף - לא כולל נחיתות – בתוך שלוש שעות. ברשות מסבירים כי מחר צפויים להגיע לנמל התעופה 70 אלף נוסעים. הרשות קוראת לציבור הטסים להתעדכן בחברות התעופה ובאתר האינטרנט של רש"ת.

לממשק בשם עובדי רשות השידור מפגינים. אבי כהן
הפגנת עובדי רשות השידור השבוע/אבי כהן

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בשישי ערכו ועדי העיתונאים והטכנאים ברשות השידור קבלת שבת באולפני הרשות, לקראת הבאתו של תזכיר הצעת חוק השידור הציבורי מחר לאישור הוועדה המיוחדת לצורכי קריאה שנייה ושלישית בכנסת. הצעת החוק כוללת סעיף לפיו יקוצצו כ-500 עובדים בעוד כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully