וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר המהגרים באירופה: נער מת מחנק ו-3 ילדים נפצעו באורח אנוש

29.8.2015 / 20:50

יומיים לאחר שנמצאו 71 גופות במשאית באוסטריה, חולצו 3 ילדים במצב אנוש ממשאית שנשאה 26 מהגרים במדינה. נהג המשאית, רומני בן 29, נעצר בתום מרדף. בנוסף, נער בן 15 נחנק למוות על סירת מהגרים ביוון, לאחר שזו נעצרה לביקורת על ידי כוחות ביטחון

עריכה: רון וקנין

שלושה ילדים חולצו הערב (שבת) במצב אנוש ממשאית בסנט פיטר אם הארט, עיר אוסטרית קטנה הסמוכה לגבול גרמניה. יחד עמם חולצו מהמשאית 23 מהגרים מסוריה, אפגניסטן ובנגלדש. נהג המשאית, אזרח רומניה בן 29, נעצר בתום מרדף.

"זה היה מאוד קרוב", אמר דיוויד פורטנר ממשטרת אוסטריה, שהוסיף כי הילדים היו מסוחררים לאחר שהתייבשו במשאית החמה והדביקה. "הצוות הרפואי אמר לנו שהם לא היו שורדים שם עוד הרבה זמן", הוסיף. הילדים והוריהם נלקחו לבית החולים בעיר הסמוכה בורנאו.

כמו כן, בסמוך לאחד מאיי יוון נמצא הערב ללא רוח חיים מהגר בן 15 לאחר שנחנק על סירה שנשאה 60 מהגרים - כך מסרו הרשויות במדינה. הנער נמצא כאשר סירת סיור של כוח ביקורת הגבולות האירופי עצרה את סירת המהגרים לפיקוח ליד האי היווני סימי, הסמוך לחופי טורקיה. עוד נמסר כי שוטר ביקורת הגבולות נפצע באירוע. מוצאם של המהגרים שנמצאו על הספינה, כולל מוצאו של הנער המת, טרם התבררו.

עוד בנושא:
משבר המהגרים: גופות נוספות אותרו באוסטריה, מאות טבעו ליד לוב
צונאמי המהגרים שמאיים להטביע את אירופה
עשרות מהגרים נמצאו מתים במשאית חונה באוסטריה

עשרות מהגרים נמצאו מתים במשאית חונה באוסטריה. AP
המשאית במזרח אוסטריה, שלשום/AP

בהמשך לטיפול הרשויות באוסטריה ובהונגריה במציאת המשאית שעליה 71 גופות מהגרים ביום חמישי, בית המשפט בבודפשט האריך בחודש את מעצרם של ארבעת הגברים שנעצרו אתמול בחשד למעורבות במות המהגרים במשאית שנמצאה במזרח אוסטריה. אוסטריה צפויה לבקש את הסגרתם. במשטרה חושדים כי רשת של סחר בבני אדם, שבה חברים בלגים והונגרים, היא האחראית למותם של המהגרים שנמצאו ללא רוח חיים ביום חמישי.

המשאית נמצאה כשהיא נטושה לצד כביש ראשי במחוז בורגנלנד. לדברי הרשויות, המהגרים שככל הנראה הגיעו מסוריה, נחנקו למוות בחלק האחורי של המשאית. בין ההרוגים נמצאו גם ילדים. על פי הערכת הרשויות באוסטריה, הם מתו עוד לפני שחצו את הגבול לתוך המדינה משום שחלק מהגופות נמצאו במצב של ריקבון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מהגרים מהמזרח התיכון ממתינים למעבר הגבול בין אוסטריה להונגריה, 29 באוגוסט 2015. רויטרס
מהגרים מהמזרח התיכון ממתינים בגבול שבין הונגריה לאוסטריה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully