וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בייבי רום": רצף ההיריונות שהפתיע את חברת ההיי טק הקטנה

רועי שרוני

29.8.2015 / 11:30

בחברת הסטארט-אפ הקטנה JoyTunes הודיעו ארבעה עובדים, בזה אחר זה, כי הם מצפים לילד. כדי להנציח את הסיפור המיוחד, החל הצוות לכנות את חדר העבודה שלהם בכינוי המשעשע. המנכ"ל: "משמעות חדשה למושג 'חברה שהיא משפחה'"

יובל ורותם קמינקא, מנכ"ל חברת Joytunes ואשתו, 29 באוגוסט 2015. באדיבות המצולמים
"לא האמינו לי". מנכ"ל החברה יובל קמינקא ורעייתו רותם/באדיבות המצולמים

מאז נובמבר האחרון ועד כה, הודיעו ארבעה מעובדי חברת ההיי טק JoyTunes כי הם מצפים לילד, בהם גם מנכ"ל החברה. בחברה הוחלט לקרוא לחדר העבודה "בייבי רום", כיאה לצירוף המקרים שאפיין את הסטארט-אפ הקטן. לדברי המנכ"ל, יובל קמינקא, "החדר נתן לעובדי החברה משמעות חדשה למושג 'חברה שהיא משפחה'. הרצף הפך למעין בדיחה ולכן החלטנו להנציח את הסיפור המיוחד".

הרצף המפתיע החל בנובמבר. מנהל המוצר בחברה, ליאור וגר, היה הראשון להודיע למנכ"ל על כך שהוא וזוגתו מצפים לילד. וגר, בן 45 מתל אביב, נשוי ללינת ואב לשתי בנות ולתינוק. "אפשר לומר שאשתי ואני היינו הספתח לשאר החברים לצוות", אמר וגר.

עוד בוואלה! NEWS:
הלילה בכבישי השרון: שני הרוגים בתאונות דרכים, בן 5 נפצע קשה
הירש למקורביו: "אין לי שום כוונה להסיר מועמדותי למפכ"לות"
אובמה בניו אורלינס לרגל עשור ל"קתרינה": "אסון מעשה ידי אדם"

ליאור ולינת וגר, עובד חברת Joytunes ואשתו, 29 באוגוסט 2015. באדיבות המצולמים
"היינו הספתח לשאר החברים לצוות". ליאור וגר ורעייתו לינת/באדיבות המצולמים

כמה ימים לאחר מכן, ראש צוות ה-IOS בחברה הודיע שאשתו בהיריון, וכארבעה חודשים אחריו הודיע מנכ"ל החברה את אותה ההודעה. המנכ"ל קמינקא, תושב מודיעין בן 34, נשוי לרותם, אב לילדה ומצפה כעת לבת נוספת שתרחיב את המשפחה. "כשכינסתי את החברים לצוות והודעתי להם שגם אשתי ואני מצפים לילד פשוט לא האמינו לי. אפילו אני תהיתי מה הסיכוי שכמעט כל חברי הצוות יהפכו להורים בזה אחר זה", אמר.

העובדת הרביעית שהכריזה על הרחבת משפחתה הייתה נדיה היטמן, ראש אגף המיתוג והשיווק, שתחילה הודיעה כי תשנס מותניים ותכסה על עבודתם של המצפים לילד. ואולם, לאחר הכרזתה, הודיעה אף היא בתחילת אפריל על הריונה. היטמן, בת 37 ממודיעין, נשואה לעמית ולשניים שני בנים. כעת, הם מצפים לבת ראשונה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
נדיה היטמן, עובדת חברת Joytunes, 29 באוגוסט 2015. באדיבות המצולמים
"לא האמנתי שאני אהיה הבאה בתור". נדיה היטמן/באדיבות המצולמים

"אני זוכרת שבירכתי את כל אחד מאנשי הצוות ולא האמנתי שאני אהיה הבאה בתור", סיפרה היטמן בהתרגשות. לאחר הודעתה של היטמן, וגר, מנהל המוצר שהיה הראשון ברצף, אמר: "זו תחושה מאוד מצחיקה שבכל כמה שבועות מגיע חבר צוות אחר ומודיע שהוא מצפה לתינוק. בהתחלה זה נראה היה מקרי לחלוטין אך אחרי שכבר ארבעה חברים הודיעו, כבר היה קשה להסביר את התופעה".

"כמנכ"ל החברה, כמעסיק וכחבר טוב, זה מאתגר מאוד. מצד אחד אני מאוד שמח עבור אותם עובדים ומצד שני אני מוצא את עצמי תופס את הראש ותוהה איך ממשיכים הלאה", סיפר קמינקא. "למרות זאת, החלטנו להפוך את העניין למעין סטארט-אפ קטן משלנו. מאז, הרווקים והרווקות הצעירים שעובדים בחברה לא מרבים להתקרב לחדר".

לפניות לכתב רועי שרוני: Roi.sharon@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully