וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה בכבישי השרון: שני הרוגים בתאונות דרכים, בן 5 נפצע קשה

29.8.2015 / 3:26

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג לאחר שאיבד שליטה ופגע במעקה בטיחות במחלף מורשה שבכביש 4. בסמוך למחלף קיסריה נהרג הולך רגל מפגיעת אוטובוס. בתאונה נוספת בטייבה נפצע קשה ילד בן 5 מפגיעת רכב

תאונת דרכים עם רוכב אופניים בכביש 431 ליד נס ציונה 23 יולי 2015. מד"א
"במרחק של כ-200 מטר בנתיב הנגדי היה האופנוע"/מד"א

תושב טירה בן 32 נהרג הלילה (שבת) כתוצאה מהחלקת האופנוע עליו רכב במחלף מורשה שבכביש 4, בסמוך לרמת השרון. הוא איבד שליטה על אופנועו ופגע במעקה הבטיחות. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת התאונה על מנת להעניק לו טיפול רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום.

פרמדיק של מד"א שהגיע לזירת תאונת האופנוע סיפר: "כשהגענו, ראינו שמדובר בתאונה קשה ומזעזעת. בשולי הכביש שכב גבר כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. במרחק של כ-200 מטר בנתיב הנגדי היה האופנוע".

מעט מאוחר יותר, נהרג הולך רגל בשנות ה-30 לחייו מפגיעת אוטובוס בכביש 2, בסמוך למחלף קיסריה. גם במקרה זה, כוחות מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו בזירת האירוע.
מהמשטרה נמסר כי הנהג הפוגע הנו תושב חיפה בשנות ה-40 לחייו. זהות ההרוג טרם התבררה וגופתו נשלחה למכון לרפואה משפטית לצורך זיהוי.

אמש, נפצע ילד בן חמש באורח קשה מפגיעת רכב בטייבה, ופונה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש לבית החולים מאיר בכפר סבא.

עוד בוואלה! NEWS:
אובמה: "אנחנו לא בוטחים באיראן, אבל אם תרמה - נעניש אותה"
מגדלי הקנאביס חוגגים: "הוויתור של 'שראל' - ניצחון לחולים"
לאחר 70 שנה: "רכבת האוצרות הנאצית" נמצאה בפולין

מוקדם יותר בערב שישי, נפצע באורח בינוני רוכב אופנוע כבן 18 לאחר שנפגע מכלי רכב בסמוך ליישוב חד נס שבמועצה האזורית גולן. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו במסוק לבית החולים רמב"ם שבחיפה, כשהוא סובל מחבלות בחזה ובגפיים.

כמו כן, בשעות הצהריים של יום שישי, נפצעו חמישה בני אדם בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 79, בסמוך לנצרת. אחד מהפצועים, צעיר בן 25, נפצע באורח קשה, פצוע נוסף נפגע באורח בינוני ושלושה נוספים באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו את הפצוע הקשה לבית החולים האיטלקי בנצרת כשהוא סובל מחבלה בחזה. מהמשטרה נמסר כי נסיבות התאונה נבדקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully