וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי רשות שדות התעופה ישבית בראשון טיסות למשך שעתיים

28.8.2015 / 15:08

בוועד הסבירו כי החליטו לשבות לאות הזדהות עם עובדי רשות השידור המצויים בסכנת פיטורים. הטיסות יושבתו ביום ראשון בבוקר בין השעות 12:00-10:00. יו"ר הוועד: "היום רשות השידור, מחר כולנו"

תורים ארוכים באולם ההמראות בנתב"ג, 13 באוגוסט 2015. מגד גוזני
שביתת הזדהות. נתב"ג, החודש/מגד גוזני

ועד עובדי רשות שדות התעופה הודיע היום (שישי) ישבית את הטיסות ביום ראשון הקרוב למשך שעתיים. זאת, לאות הזדהות עם עובדי רשות השידור. הטיסות יושבתו בין השעות 12:00-10:00. יו"ר הוועד, פנחס עידן, אמר כי הם מבקשים לתמוך בעובדי רשמות השידור שנמצאים בסכנת פיטורים. "היום רשות השידור, מחר כולנו", אמר.

עידן הוסיף כי "לא ייתכן שהממשלה, באופן חד-צדדי ובחקיקה, תמחק את השידור הציבורי ותפטר 1,500 עובדים. זהו יום שחור לכל העוסקים ביחסי עבודה. אפשר לעשות רפורמות, אפשר להבריא ולתקן, אבל בהידברות. לא כך". בהמשך קרא לכלל הוועדים להצטרף למאבק, "להזדהות עם עובדי רשות השידור ולהשתתף במאבק שמובילה ההסתדרות. אני קורא לעצור את החקיקה ולעבור להידברות".

בעקבות ההודעה פנה שר התחבורה ישראל כץ ליו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, בדרישה לבטל את השביתה. "אני רואה בחומרה את השימוש הלא מידתי בנשק השביתה, ולא אאפשר מצב שבו נוסעים יהפכו לבני ערובה למען מטרות שונות", מסר. "סולידריות בין עובדים היא דבר לגיטימי, אבל לא תוך כדי פגיעה קשה בנוסעים ובפעילות הרשות".

עוד בוואלה! NEWS:
המינוי מתעכב: וינשטיין יבחן עסקאות נשק שביצעה חברתו של הירש
משבר המהגרים: גופות נוספות אותרו באוסטריה, מאות טבעו ליד לוב
5 יחידות וטרינריה: התכנית שתכשיר תלמידים לטפל בחיות

עובדי רשות השידור הודיעו השבוע כי במהלך סוף השבוע יתבצרו בבנייני הטלוויזיה בירושלים ובתל אביב, במחאה על הפיטורים ההמוניים הצפויים. ביום ראשון תובא הצעת חוק "השידור הציבורי" לאישור הוועדה המיוחדת, לקראת אישור בקריאה שנייה ושלישית בכנסת. הצעת החוק כוללת סעיף שלפיו יפוטרו כ-500 עובדים בעוד כחודש.

בתוך כך, לקראת ההתכנסות המתוכננת של עובדי רשות השידור הערב, אמר יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן כי "הדרך של פיטורי עובדים בחקיקה וההתניות הקיימות בהצעת החוק עלולות להוביל לסגירת רשות השידור ולפגיעה אנושה בשידור הציבורי בישראל. ההסתדרות אינה מתנגדת לרפורמה, אלא להתנהגות חד-צדדית כוחנית שמבוססת על הצבת עובדות בשטח. אם לא יימצא פתרון למשבר ברשות השידור, צפויים שיבושים נוספים החל מיום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully