וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר החשוד בהפצת HIV במזיד: "אני לא נשא, הייתה טעות באבחון"

28.8.2015 / 0:44

החשוד בהפצת הנגיף בקרב נשים התייחס לחשיפת וואלה! NEWS וטען כי לא אנס את הנערה שהביאה למעצרו, אלא קיים עמה יחסי מין בהסכמה. בית המשפט סירב לבקשת המשטרה לפרסם את שמו עד שלא יעבור בדיקה נוספת

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
נעצר לאחר שברח מהמונית שבה נסע עם המתלוננת/ShutterStock

הצעיר מדימונה שנעצר ביום שלישי בחשד שהפיץ במזיד את נגיף ה-HIV בקרב נשים, התייחס אמש (חמישי) לחשדות נגדו והכחיש אותן. "אני לא נשא HIV וכל הטענות שלפיהן אני נשא איידס, הן בשל טעות של המכונה בבית החולים סורוקה שבדקה אותי", טען החשוד בן ה-22. "לא הפצתי את המחלה, וקיימתי יחסים עם הנערה בהסכמה", אמר בתגובה לחשדות המיוחסים לו, לפיהם פיתה נערה בת 17 לקיים עמו יחסי מין תוך שהוא מתחזה לשוטר. במשטרה חוששים כי מספר רב של נשים נפל קורבן למעשיו. "בעבר הוא נחקר ונעצר בשלושה מקרים שונים בגין עבירות מין", סיפר גורם במשטרת תל אביב.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
לאחר המחאות נגד מינוי הירש: ארדן הזמין ההורים השכולים לפגישה
מהערב: עבודות הרכבת הקלה הגיעו לצומת עלית ברמת גן
כדי לעקוף הצו המנהלי: מחיצות הוצבו סביב מורחקי יו"ש בכנס פעילים

בדיקת דם. אילוסטרציה. ShutterStock
החשוד יישלח לבדיקות נוספות בטרם יוסר צו איסור הפרסום על פרטיו/ShutterStock

שופטת בית משפט השלום בתל אביב האריכה בפעם השנייה את מעצרו של החשוד בשלושה ימים, אולם לא קיבלה את דרישת המשטרה לפרסם את שמו ואת זהותו, אלא עד שהחשוד ייבדק בשנית כדי לבדוק אם הוא אכן נשא HIV. במשטרה חושדים כי מדובר במעשה אינוס, מאחר שהתחזה לבלש משטרה וניצל את מצוקתה של הנערה, שהתלוננה עליו לאחר מכן במשטרה. על פי החשד, הוא אנס אותה לפחות פעמיים בתאי השירותים של התחנה המרכזית החדשה בתל אביב.

שוטרי משטרת דימונה עצרו את הצעיר לאחר שברח לנהג מונית שהסיע אותו ואת הצעירה מתל אביב לדימונה. הנהג הזעיק את המשטרה, והנערה טענה בפני השוטרים כי החשוד אנס אותה. לאחר סריקות הוא אותר ונעצר, ובמהלך החקירה הופתעו החוקרים לקבל שיחה מבית החולים סורוקה שבה נמסר להם כי הוא נושא את הנגיף מאז 2011.

(עדכון ראשון: 22:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully