וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי החשוד בתגרה עם משפחת עלאן: "הותקפתי באגרופים ובמכות"

27.8.2015 / 18:40

אביו של אחד הצעירים החשוד במעורבות בקטטה שפרצה בבית החולים שבו מאושפז מוחמד עלאן, סיפר כי בנו הגן עליו לאחר שהותקף על ידי קרוביו של עלאן: "פניתי אליהם שלא יקללו ושידברו יפה". מעצר החשודים הוארך ב-3 ימים

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (חמישי) את מעצרם של ארבעה מתוך חמשת החשודים שנעצרו אתמול בעימותים האלימים שפרצו בין יהודים לערבים מחוץ לבית החולים ברזילי שבאשקלון, שם מאושפז מוחמד עלאן. מעצרם של הארבעה הוארך בשלושה ימים. אחד מהעצורים הוא צעיר יהודי תושב אשקלון, ושלושת האחרים הם ערבים, בהם אחיו של עלאן.

אביו של הצעיר מאשקלון החשוד במעורבות בקטטה הגיע היום לדיון שהתקיים בעניינו בבית המשפט, וסיפר לוואלה! NEWS כי בנו הגן עליו לאחר שהותקף לטענתו על ידי קרוביו של עלאן. "אנחנו מחכים מחוץ לחדר טיפול נמרץ ופתאום אנחנו שומעים את צעקות המבקרים של העציר המנהלי (לשעבר – י"י) מוחמד עלאן שניסו להיכנס לתוך הטיפול נמרץ והתעמתו עם המאבטח", אמר אביו של הצעיר. "פניתי אליהם שלא יקללו ושידברו יפה, כי יש פה משפחות, ואז הותקפתי באגרופים ובמכות. הבן שלי ששמע צעקות יצא מיד מהטיפול נמרץ, שם ביקר את דודו וניסה להרחיק אותם ולהגן עליי".

עוד בנושא:
אחרי שחרור עלאן: מהומות נוספות בין יהודים לערבים בברזילי
מוחמד עלאן: "אם אעצר מנהלית מחדש - אשוב לשבות רעב"
מוחמד עלאן מדבר לראשונה: "הניצחון הושג הודות לתמיכה"

הצעיר החשוד בתגרה עם משפחת עלאן, בהארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, 27 באוגוסט 2015. שי מכלוף
"ביקר את דודו וניסה להרחיק אותם ולהגן עליי". הצעיר שנעצר, היום בבית המשפט/שי מכלוף

האב המשיך וסיפר: "המאבטחים הפרידו בינינו אך למטה הם שוב ניסו לתקוף אותי. הבן שלי לוחם בצנחנים הוא היה ב'צוק איתן'. מדובר בילד טוב ללא עבר פלילי, הוא פשוט ניסה להגן על אבא שלו ועצרו אותנו", אמר.

בני המשפחה סיפרו כי כאשר הגיעו השוטרים למקום הם ריססו גז מדמיע כדי להפריד בין הצדדים בקטטה, אך בכל זאת התחילו קרוביו של עלאן לתקוף את בני המשפחה. בדיון בבית המשפט אישרו נציגי המשטרה את הדברים. מהחקירה עולה שהתפתחה במקום תגרה שבה הותקף ראשון אביו של הצעיר לאחר שהעיר למבקרים של עלאן על צורת הדיבור שלהם כלפי המאבטחים.

לדיון בבית המשפט הגיעו חברי הכנסת מהרשימה המשותפת ג'מאל זחאלקה וחנין זועבי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הפגנה למען העציר שובת רעב, 16 באוגוסט 2015. יוסי פרטוק ?אשקלון נט?, מערכת וואלה! NEWS
מהומות בהפגנה למען עלאן, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, יוסי פרטוק ?אשקלון נט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully